Gå til innhold

Hvilken musematte anbefales?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er ingen gamer, derfor trenger han ikke en musematte for mange hundre kroner.

Jeg spiller selv, men ser ikke hensikten med en musematte til mange hundre kroner. Da kunne jeg heller ha brukt pengene på fattige folk.

Jeg bruker en ekstra tykk stoff belagt matte. Musematten er utrolig god å bevege musen på, samt at jeg kan ha en matte i over 1/2 år.

NB! Ikke slike vanlige matter du får kjøpt på f.eks Elkjøp, de er tynne. De jeg bruker er rundt 2 ganger høyere.

Du får kjøpt de på f.eks Clas Ohlson. 20 pr. stk, go for it! :yes:

Endret av Moltrez
Lenke til kommentar

Siden du vil ha en god musematte så er vel Exactmat,Desktruktpad eller Qpad de beste valgene.. har hørt mye bra om funC også. ;) Så det er vel egentlig det samme hvilke av desse du velger :)

Edit: ubs..så du ikke trengte noe skikkelig gamermatte :blush: Sorry.

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tippematter som fåes i din lokale nærbutikk. Er bare å spør de ansatte. Bruker min Razer på en slik, funker konge.

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha en standard musmatte som kan brukes til det meste vil jeg anbefale AllSop. Funker fint til både spill og vanlig arbeid.

Allsop har jeg selv.Og det er noe drit. Er ikke og anbefale..Kjøp heller en vanlig stoff musmatte hvis du bruker mus matte til vanlig bruk og spilling. hardcore gaming musmatter er selvsagt og anbefale hvis mann spille VELDIG mye.skal selv kjøpe meg en vanlig stoff musmatte igjen.for Allsop er noe drit.vanlig stoff musmatte er mye bedre, men sannheten er jo at stoffmusmatter blir fortere slitt enn Allsop. (det er det eneste positive med Allsop musmatte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...