goggen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har en slik optisk mus med to lasere, den henger igjen ved brå bevegelser på de standard glatte "gratis"-musemattene. Noen anbefalinger på en god musematte? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg bruker en standard stoff belagt musematte. Funker fint her iallefall. Er du en gamer, så vil nok fUnc, Qpad etc funke fint. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Ah, stoffbelagt alla de de har på Ikea? Får vel ta en tittt på dem da. Er ingen hardcore gamer, så trenger ikke noe ekstraordinært Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Qpad er veldig grei. Er selv ikke en gamer, men den er veldig grei. Er lagd av stoff og finnes i 3 str. Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvis du vil ha en standard musmatte som kan brukes til det meste vil jeg anbefale AllSop. Funker fint til både spill og vanlig arbeid. Fås for 79.- hos Elkjøp og Spaceworld. Hvis du vil spandere på deg litt ekstra så er jo Qpad nice Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Razer eXactMat -- Er bedre enn fUnc 1030! (Har begge selv) Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bruker fUnc 1030, er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Steelpad S&S er visstnok best. Lenke til kommentar
capy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Razer eXactMat -- Er bedre enn fUnc 1030! (Har begge selv) jeg syntes det omvendte. har begge jeg og. Lenke til kommentar
xist Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 DestruktPad eller FatPad! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Han er ingen gamer, derfor trenger han ikke en musematte for mange hundre kroner. Jeg spiller selv, men ser ikke hensikten med en musematte til mange hundre kroner. Da kunne jeg heller ha brukt pengene på fattige folk. Jeg bruker en ekstra tykk stoff belagt matte. Musematten er utrolig god å bevege musen på, samt at jeg kan ha en matte i over 1/2 år. NB! Ikke slike vanlige matter du får kjøpt på f.eks Elkjøp, de er tynne. De jeg bruker er rundt 2 ganger høyere. Du får kjøpt de på f.eks Clas Ohlson. 20 pr. stk, go for it! Endret 29. januar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Siden du vil ha en god musematte så er vel Exactmat,Desktruktpad eller Qpad de beste valgene.. har hørt mye bra om funC også. Så det er vel egentlig det samme hvilke av desse du velger Edit: ubs..så du ikke trengte noe skikkelig gamermatte Sorry. Endret 29. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
tozer Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har fUnc 1030 og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tippematter som fåes i din lokale nærbutikk. Er bare å spør de ansatte. Bruker min Razer på en slik, funker konge. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 fUnc 1030 skal visst være bra, og qpad likeså. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 steelpad s&s er visst veldig like funcen sin grove side, bare en god del større Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har hatt Func 1030, Steelpad 4d, Icemat men den beste jeg har kommet fram til er Q-Pad gamer XXXL Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du vil ha en standard musmatte som kan brukes til det meste vil jeg anbefale AllSop. Funker fint til både spill og vanlig arbeid. Allsop har jeg selv.Og det er noe drit. Er ikke og anbefale..Kjøp heller en vanlig stoff musmatte hvis du bruker mus matte til vanlig bruk og spilling. hardcore gaming musmatter er selvsagt og anbefale hvis mann spille VELDIG mye.skal selv kjøpe meg en vanlig stoff musmatte igjen.for Allsop er noe drit.vanlig stoff musmatte er mye bedre, men sannheten er jo at stoffmusmatter blir fortere slitt enn Allsop. (det er det eneste positive med Allsop musmatte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå