Bandidos-Pelle Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg vet ikke om dere har spilt Mafia (in that case, be ashamed), men det er uten tvil det beste spillet jeg noensinne har spilt. Jeg har aldri spilt noe som er like bra, det er i en egen klasse. Uansett, det er jo årevis siden spillet ble gitt ut, og jeg lurer på om det kommer en etterfølger. Har dere peiling? Kommer det en "Mafia 2"? På forhånd; takk. Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 You bet! Illusion Softworks' sjef, Petr Vochozkahar røpet at de arbeider iherdig med Mafia 2 og Vietcong 2.Det er ikke sikkert når de to spillene kommer, og det finnes meget lite informasjon, annet enn at Vietcong 2 gjør store fremskritt, og at begge spillene vil komme på PC (ikke sikkert hvilke andre konsoller de blir utgitt for). *glede seg* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=368025 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Diskjusjonen kan forsette i linken niXon^^ oppgav. Det held med ein tråd om temaet som er aktiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg