Potetfar Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Vet at det bare er en bagatell, men tittelen på siden er bare "Forum". Kan dere ikke endre dette til noe som "Gamer.no | Forum" eller noe lignende? "Forum" sier liksom så lite, og det tar lite plass på tabsiden, så jeg har lett for å åpne fler. Noen som er enig? Edit: Testet i Explorer, og der var det Gamer.no :: Forum. Er sida dårlig validert eller noe? Endret 29. januar 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hmm dette skjønte jeg ikke så mye av.. Har du mulighet til å vise med et screenshot? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dette var da ikke spesielt vanskelig å forstå og jeg jeg synes det var et fornuftig forslag. Liten grunn til å poste screenshot, etter som alle som leser dette vil ha et tilsvarende "screenshot" på sin egen skjerm, dvs det står " Forum -> Spill -> ..." Jeg er enig i at "Forum" burde kunne endres til f.eks. Gamer.no eller lignende. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men han skjønte kanskje ikke så mye av valideringssiden av saken? Jeg tror han mener at dere ikke har sjekka hvordan sida blir seende ut i andre web-browsere enn Iexplorer (eks Opera og Firefox). Og han tenkte spesifikt på teksten som kommer på toppen av vinduet (vindustittel, i IExplorer står det "Gamer.no :: Forum" som han påpekte.) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vindustittel i Opera er også Gamer.no :: Forum Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Vindustittel i Opera er også Gamer.no :: Forum Ikke for meg... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, jeg ser det, kan det ha noe med hvilket skin du bruker da? jeg bruker gamer.no sitt... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 1) For å få korrekt Gamer.no-tittel øverst må dere bruke Gamer.no-skinnet. 2) "Forum" vil bli endret til "Gamer.no" om litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå