Gå til innhold

Det manglet psu i kabinettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:yes: takk for testen. synes dette ser kjempe bra ut jeg. :yes:

hvor mange vifte fulgte det med?

tror jeg kjøper et sånt et jeg og. ser kjempe tøft ut.

Det fulgte med en farget i siden og en "vanlig" sort i toppen av kabbiset...

Det er også plass til 4 80*80mm vifter til ikke noe plass til 120mm dessverre..

Lenke til kommentar
Det er temp måler av HD VGA og CPU i front samt klokke og vifte måler

og ja. det er litt skrallete fordi det er laget av tyyynt metall

det sier seg jo selv. men tror du det er dårlig kvalitet?

njaaa det er ikke noe lian li kvalitet men det er verdt prisen ja. Betalte trehundreognoenkroner for det jeg ..

Lenke til kommentar
Det er temp måler av HD VGA og CPU i front samt klokke og vifte måler

og ja. det er litt skrallete fordi det er laget av tyyynt metall

det sier seg jo selv. men tror du det er dårlig kvalitet?

njaaa det er ikke noe lian li kvalitet men det er verdt prisen ja. Betalte trehundreognoenkroner for det jeg ..

det står mellom dette og aspire x dreamer 2 :hmm:

men jeg er ikke ute etter et kabinett som holder i hundre år heller så jeg tror jeg går for soho jeg. man får det man betaler for.

ps. sitter døra bra? har hørt om mange som har mista døra(foran på kabinette) etter noen dager :yes:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Døra sitter bra denn.... Men databutikken har sluttet og levere dette med psu nå assa...

jeg vet det :yes:

men de selger det på mamoz med psu.

Okei :thumbup:

Men har heller ville kjøpt aspire x dreamer istendenfor soho jeg ja men smaken er som baken....

Endret av *AMD*
Lenke til kommentar
Døra sitter bra denn.... Men databutikken har sluttet og levere dette med psu nå assa...

jeg vet det :yes:

men de selger det på mamoz med psu.

Okei :thumbup:

Men har heller ville kjøpt aspire x dreamer istendenfor soho jeg ja men smaken er som baken....

har tenkt litt på det jeg og. men de har det ikke på lager. det kan ta lang tid før de får det :yes: og jeg må ha et litt fort. de selger det på databutikken og men der koster det mye mer.

Lenke til kommentar
Ingen????

virker ikke sånn.men holder ikke de til i sverige?

de har en norsk avdeling

ok. tror jeg kjøpe meg et soho jeg også. men lurer på en ting.

jeg har en revoltech viftestyring som jeg skal ha i kabinette, vill dette passe inni døra?. :blush:

vet det er et teit spørsmål men det skader jo ikke å spørre. tenk om det ikke hadde passe. da måtte jeg jo ha kjøpt et annet kabinett :yes:

Lenke til kommentar
Ingen????

de har en norsk avdeling

jeg har en revoltech viftestyring som jeg skal ha i kabinette, vill dette passe inni døra?. :blush:

vet det er et teit spørsmål men det skader jo ikke å spørre. tenk om det ikke hadde passe. da måtte jeg jo ha kjøpt et annet kabinett :yes:

Nei tror faktisk ikke det fordi det er ikke nesten noen plass i mellom døra og 5.25 elr 3.5brønnene :nei:

Endret av *AMD*
Lenke til kommentar
Ingen????

de har en norsk avdeling

Nei tror faktisk ikke det fordi det er ikke nesten noen plass i mellom døra og 5.25 elr 3.5brønnene :nei:

jammen bra jeg spurte :yes: hhmm kanskje jeg skal kjøpe x dreamer 2 likevel. :hmm:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

helt sikker på at det ikke er plass. knappene(brytertne) går bare 1,3cm ut i fra pc en. hvis jeg setter den øverst(der er det litt bedre plass) så skulle vell det gå?

start knappen får jo plass. den kan umulig være mye mindre en viftestyrings bryterne. :hmm:

Lenke til kommentar
Hei ... Fikk e mail fra databutikken i dag der de sa at de skulle sende en psu i opsten til meg...

Bra databutikken!....

flott. sender de den som egentlig ska følge med eller sender de en annen.

har sjekka litt rundt og har finni ut at det er en helt grei psu, det erdenne.

er 120mm vifte på den og greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...