*AMD* Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hei jeg er ny her på forumet og lurer på noe. Jeg bestillte meg et Co-Soho kabinett på Databutikken og trodde det skulle følge med psu men det gjorde det ikke.. De har forandret på varen nå men når jeg bestilte det så stod det 400WATT psu. Det skulle da følge med psu skulle det ikke? Se bilde. EDIT: leifs Endret 29. januar 2005 av *AMD* Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er ikke normalt at det følger med psu på alle kabinett. Bla. i stylings kabinetter er det ikke psu. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 står det oppgitt med 400w, så skal det følge med! Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ta kontakt med databutikken så ordne det seg nok. Sikkert ein glipp ein eller anna plass i systemet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tror ei i klassen min fikk bestilt fra samme stedet, og hun fikk heller ikke PSU med. Men det står at det følger med, da skal det følge med. Fikk du ordrebekrftelsen med 400W? Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Tror ei i klassen min fikk bestilt fra samme stedet, og hun fikk heller ikke PSU med. Men det står at det følger med, da skal det følge med. Fikk du ordrebekrftelsen med 400W? ja fikk ordrebekreftelsen med 400watt ja Legger ved bekreftelsen.. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ta en telefon inn på mandag og forklar dei problemet. Dei har nok glemt å skru inn psu i kassa ja. Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ja har sent en beskjed til dem. Men de kan ikke prøve seg på å si at de har retten til og endre spesifikasjoner når det stod 400w psu på den? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) er nok bare en skrivefeil i systemet.. 305kr for kabinett og psu..? psu pleier å koste dobbelt av den summen men når det står det på siden, så SKAL det følge med.. (et sted i norsk kjøps lov) Endret 29. januar 2005 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Nei det er ikke en skrivefeil i systemet deres .. Jeg så en annen her på forumet som hadde kjøpt akkurat det samme å han fikk psu med på 400watt Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 er nok bare en skrivefeil i systemet.. 305kr for kabinett og psu..? psu pleier å koste dobbelt av den summen men når det står det på siden, så SKAL det følge med.. (et sted i norsk kjøps lov) Ikke hvis det er noe ala q-tec. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 er nok bare en skrivefeil i systemet.. 305kr for kabinett og psu..? psu pleier å koste dobbelt av den summen men når det står det på siden, så SKAL det følge med.. (et sted i norsk kjøps lov) Ikke hvis det er noe ala q-tec. JO.. men da ville jeg likegjerne kasta det når jeg fikk det Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) er nok bare en skrivefeil i systemet.. 305kr for kabinett og psu..? psu pleier å koste dobbelt av den summen men når det står det på siden, så SKAL det følge med.. (et sted i norsk kjøps lov) Ikke hvis det er noe ala q-tec. JO.. men da ville jeg likegjerne kasta det når jeg fikk det det følger ikke med noe q tec dritt nei. det er en helt grei psu. har riktignok hørt at det egentlig er en 350 watt da ps. gidder du å skrive en liten test av kabinete da du får det. har tenkt til å kjøpe nytt kabinet og det så litt kult ut.¨ edit: noen leifer Endret 30. januar 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Mr nauz... Orker ikke og skrive en lang test men kan slenge opp noen bilder med kommentarer.. Det er mye plastikk og Tyyyyne tynnne metall plater. Første bildet: Topp dekselet gikk ikke helt inntil frontdekslet Og så farge forsjell men det er ikke synbart på bilde Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 andre bildet: Det trengs bare en thumbscrew for og åpne hele kabinettet Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Tredje bildet: Festene er veeeeeldig tynne og kan LETT bøyes så man må være forsiktig Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Tredje bildet Det er nok av 3.5 brønner fem interne og to eksterne pluss 4 5.25 brønner Lenke til kommentar
*AMD* Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Fjerde.: Det er egentlig ganske bra og se til synes jeg da!! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 så ut som ett skrallete kabbis.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 takk for testen. synes dette ser kjempe bra ut jeg. hvor mange vifte fulgte det med? tror jeg kjøper et sånt et jeg og. ser kjempe tøft ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå