wazesx Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg vet at det er klaget på disse annonsene på bruktmarkedet til moderator, men ingenting er gjort med de enda. http://bruktmarked.hardware.no/sok_do.php?...bruker&id=69240 Sytes ikke slike ting hører hjemme på bruktmarkedet, i hverfall ikke under påskudd av salg. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Helt enig, minner kraftig om pyramidespill/svindel. Edit: Skjønner heller ikke poenget i å selge en link som han allerede har lagt ut Endret 29. januar 2005 av cremaster Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hehe, mer pyramidopplegg. AtW Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Dette bør moderatorene fjerne fortest mulig. Det er rett og slett gratisreklame, og slikt liker vel ikke de nye eierne? Det har heller ingenting å gjøre i et bruktmarked, da det jo faktisk ikke tilbys å kjøpe/selge noe. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Slenger denne tråden over i tilbakemeldinger om hardware.no Då det er meir rett kategori for denne. Når det gjeld å slette annonser på bruktmarkedet er det ingen av moderatorene på forumet kan gjere dette. Men eg skal purre det vidare for det er pyramide. Lenke til kommentar
wazesx Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Når det gjeld å slette annonser på bruktmarkedet er det ingen av moderatorene på forumet kan gjere dette.Men eg skal purre det vidare for det er pyramide. Greit for meg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 *mumle noe om idiotisk pyramidespill* Annonsene blir fjernet as we speak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå