EvilDick Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg brukte angrefrist på to produkter i midten av desember, en hos MPX, og en hos Komplett. Fra Komplett fikk jeg utbetaling relativt fort, men: MPX brukte over 5 UKER!!!! Og da hadde de surra vekk kontonr. mitt, og sendte det på giro i stedet. Ikke helt hva jeg mener er god service Men nå kan jo dette være et enkelt tilfelle dah de ringte i allefall og unskylte seg Lenke til kommentar
MPX Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Vaffelkake Ser at det er en del misforståelser rundt retur og angrefrist, så vi prøver med en forklaring: Når man benytter seg av angreretten, blir produktet kreditert ved mottak her hos oss, og du får kreditnota og penger tilbake på din konto. De som sender produkter i retur og det er noe galt med produktet, så blir disse byttet ved mottak etter at vi har testet produktet, forutsatt at vi har varen i vårt sortiment. Hvis ikke så blir varen kreditert, og man kan velge å benytte kreditnotaen på enten ny vare av samme type, eller om du vil ha et annet produkt så kan dere velge dette. Hvis det fortsatt er uklarheter rundt dette, så ikke nøl med å ta kontakt. mvh Returavd. Lenke til kommentar
MPX Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Evildick 5 uker er som du påpeker alt for lang tid, og det var en glipp som skjedde her. Normalt skal det ikke under noen omstendighet ta lenger tid enn 1 uke å få penger inn på konto ved angrefrist. Så hvis det tar lenger tid enn dette, ikke nøl med å ta kontakt på mail eller ved å ringe til vår økonomiavdeling. Mvh Kundeservice MPX Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ikke noep problem Jeg haster ikke Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg fikk kreditnota i januar, for varer som ble kjøpt julen 2003 tror jeg. Vi forstod null niks i familien Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Synes i alle fall at MPX skal ha kredit for at de aktivt deltar i tråden, og forklarer alle missforståelser. De har vel kanskje hatt en liten rutinesvikt de to siste månedene, men de forbedrer seg sikkert på det området fremover. Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Min erfaring er god når det gjelder retursystemet til mpx. Har bare hatt en sak sålangt, men den løste seg veldig kjapt. Sendte inn en defekt mp3 spiller i begynnelsen av uken og allerede lørdag i samme uke fikk jeg ny. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg kjøpte logitech z-5500 av dem og det stod at dem hadde det på lager! Jeg bestilte og fikk ikke noe faktura.. Det tok 1 uke før jeg ringte til MPX de sa at vi hadde vist ikke hatt dem inne på lager! Og det tok meg 2-3uker før jeg fikk pakken! (jeg fikk ikke noe mail om at dem ikke hadde dem eller at min bestilling be utsatt!) Men det ordnet seg.. Tror heller jeg velger en annen netshop neste gang. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Ja Ja nå har det gått 2 nye uker uten noe form for reaksjon, de svarer heller ikke på nye henvendelser. Hmmm..... dette går ikke. Endret 20. februar 2005 av John Kr Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 9 nye dager uten en lyd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 9 nye dager uten en lyd. Sjekket spamfilteret? AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det må være spamfilter på gang, ring dem. Forøvrig merklig at dem ikke har fikset dette helt på egen hånd men Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg drar frem denne tråden igjen...... Mitt Canon PowerShot 50 gikk i stykker i ferien og jeg har sendt e-mail til MPX om spørsmål om rutinene og reklamasjon i en slik sak. De svarer ganske enkelt ikke...... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg drar frem denne tråden igjen...... Mitt Canon PowerShot 50 gikk i stykker i ferien og jeg har sendt e-mail til MPX om spørsmål om rutinene og reklamasjon i en slik sak. De svarer ganske enkelt ikke...... Sjekket spamfilteret? AtW Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Regner med dere som handler ser på disse sidene: http://www.mpx.no/aspx/info.aspx?info_id=11&txt=Kundesenter Her er det mye som forklarer hvordan ting fungerer. Når det gjelder "heving av kjøp" så kan butikken gjøre det uten forvarsel, men selv synnes jeg det er folkeskikk å si i fra på forhånd hva som skjer i saken og hvordan den blir behandlet. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Selvfølgelig har jeg sett på disse sidene, årsaken til at jeg sendte de en e-mail var at jeg fant ikke ut eksakt hva garantien dekker og hvor lenge den varte for Canon kameraprodukter. Dette har jeg ennå ikke funnet ut noe om ennå..... Håper å slippe å vente på svar i dagesvis. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Vanligvis så er det 14dager før du kan kreve et utlånsprodukt. Men tipper MPX har nok å gjøre, er vel ferieavilking og skolestart i samme omgang, er nok å gjøre regner jeg med. Endret 7. august 2005 av Samcki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå