Skypond Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 OK, jeg har kjøpt credit hos Davinchi team og har skrudd av alt av firewalls etc. Når jeg da skal til å unlocke med SE remote unlocker 12.2 så får jeg følgende: Getting data from server connection ok! Data receiving... Credits: 1 Counter 0 ***Unlocking Started*** Power on the Phone Så skjer d ikke en dritt, noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Og har du slått på telefonen slik de ber deg om? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tråd flyttes til "Programmer, spill og OS", der denne hører hjemme. Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ja slo på telefonen etc men ingenting skjedde :-( prøvd flere ganger men det samme skjer. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Nå er ikke jeg helt inne på løsningen til Davinchi, men er rimelig sikker på at de ikke har støtte for DSS-25. Du trenger en "T28 servicekabel". Endret 29. januar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå