Testkise Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er det noen som har vært borti dette problemet? Jeg får beskjed om et kompatibilitetsproblem. Har ikke Messenger Plus! kommet for 7.0 beta'en ennå? Klarer fint å installere Plus!'en, men under Plus!-menyen ligger kun et valg; kompatibilitetsinformasjon. Det står det at Plus! ikke klarer å legge sin funksjonalitet til. Og at problemet ofte kan løses ved å søke etter oppdateringer. Med en knapp søker jeg etter disse, og da får jeg vite at de ikke fins. Har Messenger 7.0 beta og Plus!'en på norsk begge to. Noen som har svaret? Takk! Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 plus har ikke kommet for 7 beta nei Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det gjør ikke det nei? Les her du: http://www.msghelp.net/pid331874.html Det finnes en version skjønner du Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Fant løsningen. Fyren har tydeligvis laget en Plus! beta til 7.0 beta. Dersom du vil prøve den, ligger den her. Så får vi se om det er noe... Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Akkuart ja... Der hadde vi den begge to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå