CrimsonT Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Trenger virkelig et tips på en god kjøler til 9800 XT. bruker en ræva kjøler fra Powercolor (heatpipe).... Skikkelig HEAT-pipe også. klarer ikke å dra tempen under 57*C Idle... Får artifaks så det suser med 15 mhz overklokk. Skal også sies at jeg må bruke 2 x 92 mm vifter for å holde kortet ved denne tempen. Lurte på om heatpipen kan ha lekket ut det kjølestoffet som er der. For det har gradvis økt i temperetur fra idle 44 - 47*C( 450 mhz core og 2 x 92 mm) da jeg kjøpte den til nå på 57*C... Den skal ut og jeg trenger et godt tips på en ny kjøler... Som jeg kan bruke på nyere kort også..... TRENGER IKKE DUMME KOMMENTARER SOM IKKE ER RELEVANT TIL DET JEG HAR SKREVET Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ville gått for denne eller denne kanskje! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 denne kjøleren er vel kanskje det beste valget. den zalman vf700AlCu kjøleren krister461 viste er omtrent like bra men denne er litt billigere. Lenke til kommentar
CrimsonT Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Tror vf700cu er bedre. 3-4 *C lavere. Har ikke hørt så mye om ATi Silencer 3. Har rett og slett ikke funnet noen som har klokket og testet den samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå