Ulvestad Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Blir ikkje aktuelt å kaste den. Dette er ikkje nokon salgsannonse. Kan evt. gies bort til ein som evt. kan ha innteresse av den. Link. Endret 29. januar 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hva med å ta ut innmaten og lage akvarium? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Seriøst? Har ikkje bruk for den sjølv. Men liker dårleg å kaste noko som fungerer. Kanskje den har litt nostalgisk verdi for ein eller annan. Ikkje veit eg. Edit: Kan like lite om fisk som om mac. :!: Endret 29. januar 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nostalgi i massevis for mitt vedkommende... Hvor i landet befinner den seg? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Selvsagt er jeg seriøs. Dette er ingen spøk. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Selvsagt er jeg seriøs. Dette er ingen spøk. Meget stjillli. Men dessverre heilt utanfor mitt kompetansenivå. Edit: Bor på Sunnmøre. Endret 29. januar 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå