Magsf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Når jeg starter opp pcen min får jeg bluescreen, det samme skjer også når jeg prøver å starte opp i sikkermodus. Feilen ligger hos skada harddisk tror jeg. Men er det en måte å få kommi inn i windows fordet ? For jeg trenger en fil som ligger der :/ Takker for svar Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) har vi samme problem? Endret 29. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Tja på en måte, jeg så faktisk det innlegget før jeg la inn dette innlegget. Problemets grunner er forskjellige fra våres ting Dine er at du har setti inn nytt hardware, og harddisken min er bare mongo ! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hehe har hatt de samme problem på broren min sin pc, måtte kjøpe en ny disk og installere windows på den.. den andre ville ikkj boote eller noke sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå