Gå til innhold

Ikke noe "SuperWeekend"-tilbud fra Komplett.no?

Anbefalte innlegg

Antar at det er noe feil i Komplett sine systemer.. Annonsene for "SuperWeekend" kan man jo ikke unngå å se her på hovedsiden til hw.no, men går man inn på linken, kommer man til forrige helgs tilbud...!

Går man inn på komplett.no ligger ikke "SuperWeekend" linken der den pleier å være.. Der er det nå en link som kun var gjeldene i går, dvs dumpingpris på 64 MB Pendrive...

Håper Komplett fikser dette snart.. Var litt innstilt på å bestille noe denne helgen, forutsatt at det dukket opp noen gode tilbud da... ;)

Endret av Cantus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netshop har jo ganske bra tilbud denne helga... :love:  :w00t:

Sant det, men de har dessverre ikke noe av det jeg er ute etter akkurat nå... Selv om en 19" LCD frister en del... ;)

Er egentlig ute etter et nytt skjermkort da, men har planer om 6800GT, og ikke x800pro...

Endret av Cantus
Lenke til kommentar
Syntes komplett sine superweekend tilbud bare er en stor vits. Har sjelden noe bra tilbud, stort virker det som om de legger ting som de gjerne vil bli kvitt. Netshop er i mine øyne den nye "komplett" bare med ennå bedre service, håper bare de ikke blir for store.

Må egentlig si meg enig i det, men jeg håper selvfølgelig at det er en mulighet for at Komplett kan komme med noen tilbud som er verdt å se på... :)

Gir ikke opp håpet! ;)

Endret av Cantus
Lenke til kommentar
Det tilbudet var dagstilbud i går - og da funket kjøp knappen helt fint.

Ikke i hele går. Bestilte 10 min etter noen sa det til meg men da var knappen fjernet og det var vel rundt 5-6 tiden :cry: (så dette var i beste fall et halvdagstilbud). Virker som det var noe de skulle bli kvitt siden det var 64 MB og det var rart man bare kunne kjøpe 1 stk :no:

Lenke til kommentar
Cantus skrev: 29/01/2005 : 09:52 

Antar at det er noe feil i Komplett sine systemer.. Annonsene for "SuperWeekend" kan man jo ikke unngå å se her på hovedsiden til hw.no, men går man inn på linken, kommer man til forrige helgs tilbud...!

Går man inn på komplett.no ligger ikke "SuperWeekend" linken der den pleier å være.. Der er det nå en link som kun var gjeldene i går, dvs dumpingpris på 64 MB Pendrive...

Håper Komplett fikser dette snart.. Var litt innstilt på å bestille noe denne helgen, forutsatt at det dukket opp noen gode tilbud da...

Heisan

Virker absolutt som en feil hos oss og vi får dessverre ikke tak i personene som kan fikse dette. Får satse på å komme sterkere tilbake neste helg... Beklager så mye.

Lenke til kommentar
Lord_Linus skrev: 29/01/2005 : 10:05 

Syntes komplett sine superweekend tilbud bare er en stor vits. Har sjelden noe bra tilbud, stort virker det som om de legger ting som de gjerne vil bli kvitt...

Hei, har vært delte meninger i tidligere diskusjoner om dette. Noen har funnet det de har lett etter og andre vil ha andre produkter. Vi vil gjerne selge mest mulig, så send oss gjerne tips/forslag om varer du vil ha. Trenger imidlertid ikke tips som "den mest populære varen i hele verden for halv pris" ;)

Lenke til kommentar
stvjfp1 skrev: 29/01/2005 : 10:32 

Sjekk dog ut dagstilbudet:

Komplett.no USB Mobile disk II 64 USB1.1 Retail

Pris kr. 19,- i følge forsiden

Frakta blir vel dyrere enn minne, samt at de ser ut til at de har glemt å legge inn noen "kjøp-knapp". Tilfeldig, neppe. På vegne av vannvittig mange... 

KVTL skrevet: 29/01/2005 : 11:47 

(KriFos @ 29/01/2005 : 10:33)

Det tilbudet var dagstilbud i går - og da funket kjøp knappen helt fint. 

Ikke i hele går. Bestilte 10 min etter noen sa det til meg men da var knappen fjernet og det var vel rundt 5-6 tiden (så dette var i beste fall et halvdagstilbud). Virker som det var noe de skulle bli kvitt siden det var 64 MB og det var rart man bare kunne kjøpe 1 stk

Beklager at banneret for denne varen fremdeles ligger ute. Forklaringen er samme som for "superweekend" (se lenger opp). Tilbudet varte så lenge beholdningen varte og den varte ikke lenge. Når vi går tom, så forsvinner også kjøpknappen. Synes det er en bedre løsning enn at folk tror de får kjøpt, for så å bli skuffet. Skal uansett se om det er måter å "flagge" dette bedre på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...