Cantus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Antar at det er noe feil i Komplett sine systemer.. Annonsene for "SuperWeekend" kan man jo ikke unngå å se her på hovedsiden til hw.no, men går man inn på linken, kommer man til forrige helgs tilbud...! Går man inn på komplett.no ligger ikke "SuperWeekend" linken der den pleier å være.. Der er det nå en link som kun var gjeldene i går, dvs dumpingpris på 64 MB Pendrive... Håper Komplett fikser dette snart.. Var litt innstilt på å bestille noe denne helgen, forutsatt at det dukket opp noen gode tilbud da... Endret 29. januar 2005 av Cantus Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Netshop har jo ganske bra tilbud denne helga... Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Netshop har jo ganske bra tilbud denne helga... Sant det, men de har dessverre ikke noe av det jeg er ute etter akkurat nå... Selv om en 19" LCD frister en del... Er egentlig ute etter et nytt skjermkort da, men har planer om 6800GT, og ikke x800pro... Endret 29. januar 2005 av Cantus Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Netshop har jo ganske bra tilbud denne helga... LaCie-skjermen frister, men er dessverre fortsatt for dyr for meg AtW Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Syntes komplett sine superweekend tilbud bare er en stor vits. Har sjelden noe bra tilbud, stort virker det som om de legger ting som de gjerne vil bli kvitt. Netshop er i mine øyne den nye "komplett" bare med ennå bedre service, håper bare de ikke blir for store. Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Syntes komplett sine superweekend tilbud bare er en stor vits. Har sjelden noe bra tilbud, stort virker det som om de legger ting som de gjerne vil bli kvitt. Netshop er i mine øyne den nye "komplett" bare med ennå bedre service, håper bare de ikke blir for store. Må egentlig si meg enig i det, men jeg håper selvfølgelig at det er en mulighet for at Komplett kan komme med noen tilbud som er verdt å se på... Gir ikke opp håpet! Endret 29. januar 2005 av Cantus Lenke til kommentar
stvjfp1 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Sjekk dog ut dagstilbudet: Komplett.no USB Mobile disk II 64 USB1.1 Retail Pris kr. 19,- i følge forsiden Frakta blir vel dyrere enn minne, samt at de ser ut til at de har glemt å legge inn noen "kjøp-knapp". Tilfeldig, neppe. På vegne av vannvittig mange... Endret 29. januar 2005 av stvjfp1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det tilbudet var dagstilbud i går - og da funket kjøp knappen helt fint. Lenke til kommentar
stvjfp1 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det tilbudet var dagstilbud i går - og da funket kjøp knappen helt fint. Ja, ja, tiden går mens nettsidene til komplett står... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det tilbudet var dagstilbud i går - og da funket kjøp knappen helt fint. Ikke i hele går. Bestilte 10 min etter noen sa det til meg men da var knappen fjernet og det var vel rundt 5-6 tiden (så dette var i beste fall et halvdagstilbud). Virker som det var noe de skulle bli kvitt siden det var 64 MB og det var rart man bare kunne kjøpe 1 stk Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det kalles lokketilbud på "fagspråket". Ingen, eller svært få, kjøper kun denne dingsen til 19,- NOK pga. fraktutgiftene. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Edit: Nei, det stemmer ikke. Det er forrige helgs tilbud som trådstarter sa... Endret 29. januar 2005 av vegjoh Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Cantus skrev: 29/01/2005 : 09:52 Antar at det er noe feil i Komplett sine systemer.. Annonsene for "SuperWeekend" kan man jo ikke unngå å se her på hovedsiden til hw.no, men går man inn på linken, kommer man til forrige helgs tilbud...! Går man inn på komplett.no ligger ikke "SuperWeekend" linken der den pleier å være.. Der er det nå en link som kun var gjeldene i går, dvs dumpingpris på 64 MB Pendrive... Håper Komplett fikser dette snart.. Var litt innstilt på å bestille noe denne helgen, forutsatt at det dukket opp noen gode tilbud da... Heisan Virker absolutt som en feil hos oss og vi får dessverre ikke tak i personene som kan fikse dette. Får satse på å komme sterkere tilbake neste helg... Beklager så mye. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Lord_Linus skrev: 29/01/2005 : 10:05 Syntes komplett sine superweekend tilbud bare er en stor vits. Har sjelden noe bra tilbud, stort virker det som om de legger ting som de gjerne vil bli kvitt... Hei, har vært delte meninger i tidligere diskusjoner om dette. Noen har funnet det de har lett etter og andre vil ha andre produkter. Vi vil gjerne selge mest mulig, så send oss gjerne tips/forslag om varer du vil ha. Trenger imidlertid ikke tips som "den mest populære varen i hele verden for halv pris" Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 stvjfp1 skrev: 29/01/2005 : 10:32 Sjekk dog ut dagstilbudet: Komplett.no USB Mobile disk II 64 USB1.1 Retail Pris kr. 19,- i følge forsiden Frakta blir vel dyrere enn minne, samt at de ser ut til at de har glemt å legge inn noen "kjøp-knapp". Tilfeldig, neppe. På vegne av vannvittig mange... KVTL skrevet: 29/01/2005 : 11:47 (KriFos @ 29/01/2005 : 10:33) Det tilbudet var dagstilbud i går - og da funket kjøp knappen helt fint. Ikke i hele går. Bestilte 10 min etter noen sa det til meg men da var knappen fjernet og det var vel rundt 5-6 tiden (så dette var i beste fall et halvdagstilbud). Virker som det var noe de skulle bli kvitt siden det var 64 MB og det var rart man bare kunne kjøpe 1 stk Beklager at banneret for denne varen fremdeles ligger ute. Forklaringen er samme som for "superweekend" (se lenger opp). Tilbudet varte så lenge beholdningen varte og den varte ikke lenge. Når vi går tom, så forsvinner også kjøpknappen. Synes det er en bedre løsning enn at folk tror de får kjøpt, for så å bli skuffet. Skal uansett se om det er måter å "flagge" dette bedre på... Lenke til kommentar
staf Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 tipper en billig harddisk hadde lokket til seg mange kjøpere Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Da er jo lokketilbus ikke helt lovlig heller da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Da er jo lokketilbus ikke helt lovlig heller da. Nei vel? Utdyp. AtW Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det burde vel komme klart fram fra markedsføringsloven. Det står så fint i §§ 2 og 3. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det burde vel komme klart fram fra markedsføringsloven. Det står så fint i §§ 2 og 3. For å være helt ærlig kan jeg ikke se at det kommer så klart fram, kan du hendvise til nøyaktig hvilke avsnitt du mener? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå