Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!

riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- mobil i høyre buselomme

- røyk,lighter, papir og strikk i venstre (slutta å røyke så nå er det en zen micro der, som forøvrig har vært på reprasjon en mnd)

- kortholder med busskort, lappen osv. i venstre jakkelomme

- lighter (ja har slutta men må fortsatt ha med med en to-tre stk, sånn i tilfelle), og masse kviteringer og lapper med notater jeg aldri leser i høyre jakkelomme.

- Får spasmer av grønne ting, hvite rom med lite møbler, store speil og ovale speil, trapper med hull mellom trinnene.

- har en uvane med å skrive ned alt jeg kommer på å laste ned, på mobilen. men husker aldri å gjøre det.

- alt på pc'n må være systematisk. forrandrer alle filnavnene på de 30gb med mp3'er jeg har så de er helt like i stil.

- lider av isdn-syndromet når jeg leser avisa eller surfer på nett. trykker på scrollen (åpne nytt vindu i opera) uansett om jeg bare skal lese en ting eller trykke på link. :ermm:

edit: skriveleif

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Alltid banke meg selv 3 ganger på ryggen hvis jeg sykler/går over kumlokk eller en annen metalbit på gata. (Betyr ulykke hvis jeg ikke gjør det. Har gjort det siden jeg var 10 år.)

Har tatt meg selv i å panisk oppdage at mobilen er borte fra høyre lomme, dette mens jeg snakker i den... :no:

Lenke til kommentar

Har alltid måndes-kortet til toget i høyre jakkelomme. En dag når det var kontroll fant jeg det ikke. Svetta som faen, og etter 2-3 minutter og en sint konduktør(som ville gi meg 750kr i bot for sniking), fant jeg det i venstre jakkelomme.. :\

Endret av dD.
Lenke til kommentar

-Jeg innbiller meg at at ting jeg opplever har skjedd før

-det betyr ulykke å tråkke over sprekkene på asfalten med samme bein to ganger på rad

-man skal alltid holde pusten når men kjører bil langs autovern

-mobilen skal i venstre lomme, og alt rotet i høyre

-teller hvor mange skritt jeg tar

-ser hvor lang jeg kan løpe mens jeg holder pusten

-når jeg ser på fotballkamp er jeg hekta på å se tidene: 11:11 12:34 22:22 33:33 44:44 55:55

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Nøkler går i høyre, mobil i venstre, lomebok i bakhøyre lomme. putter aldri noe i jakka. men aldri mobil og nøkler sammen. tyggis hører samen med nøkler... må komme foran biler og ting til et bestemt sted, merkelig vane... må gå forbi personer, ikke samme tempo... :hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar

- Lommebok, snus og nøkler i venstre lomme. Mobil i høyre.

- Tv-volumet på partall. (Tenk at det er flere av oss.)

- Holder meg for ørene når jeg trekker ned. :ermm:

- lukke dører, hvis rommet innenfor ikke har taklyset på.

- Litt telefonskrekk.

- Må ta på setebeltet før sjåføren hvis vi setter oss inn samtidig.

Lenke til kommentar

-Må alltid regne ut den eksakte prisen på det jeg skal kjøpe før jeg går i kassa, uansett om jeg har råd eller ikke.

-Går alltid ut i veien med engang det blir rødt for bilene, er cirka 3 sekunder før det blir grønt i gangfeltet.

-Har vekkerklokke stilt et kvarter for seint.

-Markerer alltid den teksten jeg leser.

-Sjekker hver mandag hvor mye jeg har igjen på mobilen.

-Gjør aldri lekser på mandager (Hvis vi har studie-plan)

Sikkert flere, men kommer ikke på så mye mer.

Naboen min har forresten noe ganske spesielt, husker ikke hva det kalles.

Han må låse døra si tre ganger før han kan gå. Går alltid frem til heisen, før han så later som han har glemt noe og går tilbake igjen og låser enda en gang.

Lenke til kommentar
Naboen min har forresten noe ganske spesielt, husker ikke hva det kalles.

Han må låse døra si tre ganger før han kan gå. Går alltid frem til heisen, før han så later som han har glemt noe og går tilbake igjen og låser enda en gang.

Det er dette som er tvangstanker.

Kalles også OCD - Obsessive Compulsive Disorder.

Lenke til kommentar

de gangene jeg skal si no,og ikke fullfører det jeg skal si,så må jeg si det ferdig,og det blir litt dumt,når jeg igjen sitter i 2 minutter å tenker over om det blir for dumt å si det nå,også til slutt sier jeg det,men da bare det resterende,dermed kan det ploppe ut '' men det blei bra til slutt'',liksom 2 minutter etter at jeg er ferdig med den samtalen :p

Lenke til kommentar
- Holder meg for ørene når jeg trekker ned. :ermm:

Whehe, samme her (hvis det er snakk om dassen)! Det blei lissom en vane, men har dessverre avent meg delvis med det... Synd egentlig :)

Tror det stammer fra da jeg var liten og var redd for å tette dassen når jeg var på besøk hos folk med "fremmede" toaletter :D Det skjedde en gang, og jeg var helt fra meg.

Kan huske at da jeg lærte meg å tørke meg sjøl i brunøyet brukte jeg uhorvelig mye dopapir, og det skulle være så mye at det lå brettet 2-3 ganger på gulvet ned fra selve rullen. Dette skulle da surres rundt til en ball mellom to fingre, og deretter skulle man tørke seg med denne svært tidkrevende og unyttige metoden. Ganske ufattelig at dassen vi har hjemme klarte å presse ned alt papiret, ikke minst den gangen jeg kjente at papiret var kommet på høyde med rævva mi... Det var tider ja! :D

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...