robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg lager "musikk" med tennerne mine når jeg kjeder meg Det gjør jeg hverdag. Gjør det nå og. Endret 10. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 -Spiller "air-guitar" hele tiden -Hadde et problem med at jeg skulle klø meg i øya hver gang jeg viste det kom fiender i CS og andre fps-spill -Tromme på pulten eller bord når jeg har dem foran meg -Blunker mellom hver lyktestolpe når jeg sitter på med noen -Holder pusten og er stiv som en stokk når noen skumle/illeluktende går forbi meg pluss m.m. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg holder altid pusten når jeg går forbi folk som røyker. - hodet mitt er 100% innstilt på å ikke få noe av den driten ned i lungene. Jeg svømmer, så å holde pusten går greit Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Sjekker alltid to ganger om lappen ligger i lommeboka når jeg skal ut med bilen... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Den gode gamle holde pusten igjennom tunneller. Blir litt vanskelig når de er x antall kilometer lange. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg snurrer med penner.... Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 veit ikke om det kan kategoriseres som tvangstanke eller som psykiatrisk sykdom, men jeg trur jeg fikk "Neo syndrom". For en stund siden fikk jeg en rar følelse når jeg stod opp og skulle på jobb. Følelsen kan ikke beskrives helt detaljert, men det er som Neo hadde i filmen, jeg føler at jeg ligger ett sted midt på 3ern, ett sted mellom søvn og virkelighet hele tiden.Ting føles ikke virkelig....solide...alt føles bare fake. F.eks når jeg går på jobb, skal ha meg 5 min og tar en sigg ute, så føler jeg at alt som er rundt meg er kunstig. føles ut som jeg er bare en tredjeperson som følger med på hva som skjer i det området da og da. Får en del deja vu`er også, av en eller annen grunn, så jeg veit ikke helt om det er en tvangstanke, eller om det er på tide å oppsøke en lege (nei, jeg er ikke matrix fanatiker, men jeg likte alle 3 filmene, ikke mer enn det) hehe.. jeg har noe lignende, det siste halve året har jeg begynt å på en måte føle at kroppen min ikke er min.. Vanskelig å forklare egentli. Også må jeg telle alt mulig, spesielt gjelder dette teksting på tv. Jeg tellre alle bokstavene, har blitt vanvitti flink til det nå har nesten sluttet å se tv pga det, ser bare dvd eller divX o.l, siden jeg kan slippe unna tekstingen der... Det er også veldi bra hvis ting er partall...m Heldigvis trenger jeg ikke å telle i vanlige bøker og på www Jeg lukter på nevene mine, dette begynte med bading på barneskolen i 4. klasse da jeg synes det lukta så godt av kloren på armene mine etteer å ha bada , også har det evolusjonert over årene til at jeg ofte lukter på nevene/fingrene mine.. også tar jeg meg på nesen når jeg blir nervøs... Har også en greie med skitt evt. regn på bilruta som jeg "sikter" på ting med.... Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg må ha drept alle monsterene i mapet, kapret alle gullminene, kjøpt alle oppgraderingene, bygd alle husene og kjøpt minst et av hvert "monster" i warcraft3 før jeg kan vinne over botene. noen ganger må jeg også f.eks hogge ned all skogen eller samle alle potions/artifacts til heroene og samlet de i en haug. men så er det skjeldent jeg spiller det og. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) ok... jeg liker å ta bilde av alt som det står 1337 på. Jeg skrur av og på klokka på tven hele tiden, og ser på klokka om den nermer seg et symmetrisk tall (eks: 11:00:11) evt. 12:34:56... 11:11:11 eller 22:22:22 er de beste. edit: glemte den mest plagsomme defekten... jeg kopierer tekst i internettbrowsere. jeg dobbeltklikker på et lite ord, og høyreklikker, så kopi. Så går det 10 sek, og så gjør jeg det igjen... Endret 12. februar 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kan ikke kjøpe den siste av en ting i butikken. Tenker som så at det er en grunn til at det er den siste, at det er noe feil med den eller noe, selv om den helt sikkert er i orden. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Mobilen og evnt rizla i venstre lomme, nøkler, lighter og alt annet i høyre. er venstrehendt, da. Ellers så er jeg nødt til å ha vann i fjeset og tørke det av hver gang jeg vasker hendene eller får vann på dem... Veit ikke helt hvorfor, det bare er sånn... det er skikkelig forfriskende, og jeg våkner litt av det (er nesten alltid trøtt). Hvis jeg ikke gjør det føles det skikkelig feil Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Mobilen og evnt rizla i venstre lomme, nøkler, lighter og alt annet i høyre. er venstrehendt, da. Akkurat det samme for meg, hvis du ser bort fra sigaretter og lighter Er venstrehendt jeg også. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 HATER at folk tar bilde av meg...blæh. Så og si alle bilder som finnes av meg har jeg tatt selv. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 HATER at folk tar bilde av meg...blæh.Så og si alle bilder som finnes av meg har jeg tatt selv. Samme her. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 kjøper aldri ting som står yterst i butikkhyllen. må ta mins 3 drag(eller hva det heter) hver gang jeg puter sugerør i munnen(når jeg drikker oboy,brus osv) skrur alltid av pc en så skjermen så høytalerne og så strømmen til slutt. og jeg husker før. da måtte jeg slå og på lyset 10 ganger før jeg kunne legge meg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 alle hyller, skuffer, ps2 spill, cder og bøker på rommet må være helt på linje! går runst å dytter på skuffer og bokser på romet hele dagen Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Når jeg tar en brus ut av kjøleboksen i butikken, så tar jeg alltid den som ligger i midten eller bakerst. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg holder altid pusten når jeg går forbi folk som røyker. - hodet mitt er 100% innstilt på å ikke få noe av den driten ned i lungene. Hvorfor så diskrè? Vift med henda, host gjerne kraftig akkurat du da passerer, og slikt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 1. Smiler ikke på bilder. 2. Må enten blunke eller rykke i ett-eller-annet (f. eks en finger) mellom lyktestopler når jeg sitter i bil. 3. Må ha volumet på TV-en på et partall. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 1. Smiler ikke på bilder.2. Må enten blunke eller rykke i ett-eller-annet (f. eks en finger) mellom lyktestopler når jeg sitter i bil. 3. Må ha volumet på TV-en på et partall. samme her. blir sur når eks muttern har satt volumet på 37 og ikkr 38 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå