Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ha mobil å høyre lomme, nøkler og lommebok i venstre!

 

Jeg "hopper" også med tungen i munnen når jeg kjører forbi lyktestolper o.l.

 

Jeg må sette på den høyre linsen først.

 

Jeg går i matskapet eller kjøleskapet uten at jeg skal spise noe.

 

Hvis jeg går bortover og ser føttene mine så kan jeg bare se den venstre! Ser jeg den høyre må jeg se eksra mye på den venstre og ikkenoe på den høyre for å "ta det igjen".

Lenke til kommentar
Jeg må sette på den høyre linsen først.

 

Jeg også, gammel vane. Må også bruke samme hand på hvert øye.

 

Mobil i Venstre og lommebok i Høyre.

 

Skjekker kjøleskapet hver gang jeg er på kjøkkenet for å se om jeg overså noe sist gang. :p

 

Må høre på Green Day hvis jeg er på Hw.no, gjerne gamle CD'er som Dookie og International Superhits. Er ikke kos uten det.

Lenke til kommentar
Mobil og nøkler i venstre lomme, lommebok i høyre, ellers blir det bare helt feil. Også har jeg en merkelig vane med at jeg alltid MÅ løpe til busstoppet om morgenen, selv om jeg har enormt god tid :blush: . Og jeg må også komme forbi forskjellige punkter før en bestemt bil gjør det.

 

:hmm: rare greier dette her.

Du kan ikke legge mobilen og nøkklene i samme lomme for da kan mobilen bli ripet opp.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke akkurt tvangstanker, men:

 

Når jeg spiller data beveger jeg tungen rundt i munnen slik at det blir en utbluling som beveger seg rundt på kinnene. Gjør det automatisk tenker ikke over at jeg gjør det, viste det ikke før en venn påpektet det.

 

Når jeg skriver holder jeg alltid venstre pekefinger under tuppen på finger.

Lenke til kommentar

Bruker å sitte å gnege tenner i takt med en sang jeg har fått på hode når jeg spiller...:p

Kommer til å ha helt nedslitte tenner ganske fort vis jeg fortsetter....gjør d aldri med vilje å bruker å prøve å slutte når jeg legger merke til det...

Begyner også å gnege tenner no sinnsykt når jeg blir forbanna...

Lenke til kommentar

jeg må ha minst to ringeklokker på... jeg prøver å slutte å ikke trokke på strekene... når jeg leser må jeg ha meg noe å spise... når jeg blar gjennom bøker, blader o.l blar jeg bakfra forover... når jeg kjeder meg, må jeg spise... jeg blir irritabel når jeg kjeder meg. :hmm: når jeg chatter,bruker jeg ":p" hele tiden

 

jeg er sikker på at det ikke er halvparten engang....

 

ps: jeg er ikke tjukk :p

post-63-1108062234_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...