Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!

riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg går langs en vei og det kommer en bil bak meg, særlig når det er mørkt og det er en liten vei, må jeg snu meg for å få et glimt av bilen før den kjører forbi. Hvis den skulle ha kurs midt i mot meg, så kan jeg kanskje rekke å hoppe opp eller unna. Hvis sjåføren av noen grunn skulle forlate åstedet, har jeg også noe å gå ut ifra, selv om jeg ikke pugger registreringsnummeret.

Lenke til kommentar

Dette med å kikke i kjøleskapet uten å egentlig ha noe der å gjøre er som jeg har hørt en mannlig greie. Menn har en slags ting med at de åpner kjøleskapet, gjerne hviler armen på døra og så lukker kjøleskapet uten å ha tatt noe ut fra det.

Merkelig greier dette..

Og i lommene må det alltid være en viss symmetri. Ting må ligge der de skal ellers blir det ubalanse! Jeg har også dette med å lagre alt mulig om det så er spill eller skriving i Word eller whatever.

Lenke til kommentar
Høyre: Kortholder(derav penger) og ipod.

kortholder og ipod i samme lomme... det hørtes ikke særlig sunt ut.

jeg har aldri mobilen i bukselomma siden det ødelegger den dyrebare sædn min.

minst mulig i bukselomma siden det er plagsomt, jakke er fine ting. mobil og kortholder ligger i lommer for seg selv, så de ikke blir skrapet opp.

Lenke til kommentar

Lommebok alltid i høyre lomme sammen med nøkler, og mobil i venstre.

Legger alltid mobilen eller blyanten vannrett eller loddrett på bordet i forhold til andre ting... Bøker også, kan ikke ligge skjevt :p

EDIT: Tenkte ikke på det før jeg leste denne tråden, hmmm merkelig!

Endret av Alderon
Lenke til kommentar
Må smøre brødskiva helt perfekt. Det skal være helt plant og helt ut i skorpene. Hvis ikke smaker det av en eller annen grunn ikke skikkelig godt :dontgetit:

Er slik hos meg og. Smøret må være helt brettet ut på brødskivene. :confused:

Lenke til kommentar
Dette med å kikke i kjøleskapet uten å egentlig ha noe der å gjøre er som jeg har hørt en mannlig greie. Menn har en slags ting med at de åpner kjøleskapet, gjerne hviler armen på døra og så lukker kjøleskapet uten å ha tatt noe ut fra det.

Merkelig greier dette..

Hmm, da begynner jeg å tvile litt på kjønnet mitt (er ganske sikker på at det er jente). Går nesten alltid til kjøleskapet når jeg går ut av rommet mitt (sikkert fordi det bare er 4-5 m unna), ser, tenker: "Hvorfor? Jeg er jo ikke sulten!" og lukker igjen.

Hver eneste gang jeg kjører må jeg alltid gjøre ett eller annet som om jeg "hopper" over lyktestolpene. Det kan være med fingrene på låret (jeg løfter dem opp når jeg kjører forbi lyktestolpen) eller tungen. Merkelig. Nei, det er ikke jeg som kjører ;)

En annen ting er at hver gang jeg laster en side på nettet på jeg alltid trykke inne i vinduet med musen. Har også den der "gå forbi"-tingen med folk på gaten. Det har skjedd flere ganger at jeg halvbevisst har hatt en slags konkurranse om hvem som klarer å holde seg foran av meg og en fremmed..

Lenke til kommentar
Hmm, da begynner jeg å tvile litt på kjønnet mitt (er ganske sikker på at det er jente). Går nesten alltid til kjøleskapet når jeg går ut av rommet mitt (sikkert fordi det bare er 4-5 m unna), ser, tenker: "Hvorfor? Jeg er jo ikke sulten!" og lukker igjen.

Hver eneste gang jeg kjører må jeg alltid gjøre ett eller annet som om jeg "hopper" over lyktestolpene. Det kan være med fingrene på låret (jeg løfter dem opp når jeg kjører forbi lyktestolpen) eller tungen. Merkelig. Nei, det er ikke jeg som kjører ;)

En annen ting er at hver gang jeg laster en side på nettet på jeg alltid trykke inne i vinduet med musen. Har også den der "gå forbi"-tingen med folk på gaten. Det har skjedd flere ganger at jeg halvbevisst har hatt en slags konkurranse om hvem som klarer å holde seg foran av meg og en fremmed..

Hehe, kjenner meg igjen i mange av tingene her ja :p

Hoppe over lyktestolper når man kjører, kjøleskapsdingsen, gå forran osv...

Lenke til kommentar

Det der med kjøleskapet gjør jeg hele tiden :D

Særlig når jeg kommer hjem, og når jeg kjeder meg.

Skjer ofte at jeg kommer inn på kjøkkenet, ser i kjøleskapet, lukker det igjen og går rundt meg selv et par ganger på kjøkkengulvet, og tenker "Hva skulle jeg egentlig her inne?"

Lenke til kommentar
du skulle vel ardri inni kjøleskapet da:P

Heh, nei. Kanskje jeg innbiller meg at noen har vært der og putta noe godt inn siden sist jeg så etter. Om så er så kan man jo ikke vente for lenge med å sjekke, da vil jo noen andre ha spist opp alt :ohmy:

Lenke til kommentar
Mulig dette har vært oppe før, men jeg prøver...

Når jeg skriver tvangstanker mener jeg ikke nødvendigvis virkelig psykiske lidelser, men de små tingene. Selv MÅ jeg ta på venstre sokk først, alltid gå fortere enn andre som går i samme retning på gata, gå forbi et spesielt sted før den og den bilen og slike ting. Små sære ting jeg sjelden tenker over. Har også en rytme i hodet når jeg går, og det er best å følge den, ellers blir det krøll. :hmm:

Kom med deres rare vaner, tvangstanker og snodige ting.

Edit: Penger, og kun penger skal i høyre bukselomme, bankkort og andre kort i venstre, i høyre jakkelomme ligger mobilen, og snusboksen i venstre.

:hmm:

jeg røyker altid med venstrhånda mi. selvom jeg er høyrehendt.

sier altid "makan"

Lenke til kommentar
Apropos lyktestolper og sånne ting.

Ofte når jeg er med i bil om det er regndråper på vindusruten så flytter jeg hodet sånn at den følger etter midtstripen, og målet er at den skal holde seg der. Det med "hoppe" gjør jeg også, eller blunke.

Ja, så deluxe her også! Også det med lyktestolper og sånt, bare at de fungerer som hopp, når jeg "slider med øynene" langs autovernet. Da funker lissom skilt og lyktestolper som boostere eller hopp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...