En græll grill Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg pleier ofte få en dødsens irriterende tanke. Litt vanskelig å beskrive, men den går ut på at jeg vil slutte å tenke på den, og dermed klarer jeg ikke det. Klarer ikke få denne tanken ut av hodet (tanken er at jeg tenker på at jeg ikke kan få tanken ut av hodet), og klarer derfor ikke konsentrere meg om andre ting før jeg "glemmer" denne tanken. HJELP! :!: Uff, nå er jeg besatt av tanken igjen... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har sånne forferdelig tvangstanker jeg ALDRI blir kvitt. F.eks hvis jeg knipser med venstre hånd så MÅ jeg knipse med høyre hånd og hvis jeg klør meg med venstre hånd må jeg klø meg med høyre etterpå. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Plassering av diverse gjenstander på kroppen: - Mobiltelefon i høyre bukselomme - Mp3-spiller i en ledig lomme som ikke inneholder spisse gjenstander - Nøkler, lommebok og t-banekort i venstre bukselomme Andre sære ting: - Ta på meg sokkene før buksa - Passere fotgjengere som går i samme retning - Sjekke mobilen til stadighet - Sortere kort i stigende rekkefølge mot høyre når jeg holder dem i en vifte ...og sikkert mye annet Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg måå ha mobilen og evt. tyggis/mp3 spiller i venstre lomme på buksa, og pengboka samt småmynter og nøkler i høyre. Dette av praktiske årsaker. Mobilen blir mindre slitt av nøkler og mynter, og det blir jevnt i lommene. Ikke snakk om å ha det annerledes. 7285427[/snapback] Samme her, bortsett fra at tyggisen går sammen med nøklene i høyre lomme Må også alltid ha volum på 3, 5, 7, 9, 10, 11, 13, 15 osv... skjønner sikkert tegningen! 7286702[/snapback] Jeg fikser ikke volum og andre slike ting dersom det ikke står på 0, 5, 10, 15, 20, 25 osv. Det bare MÅ være sånn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg fikser ikke volum og andre slike ting dersom det ikke står på 0, 5, 10, 15, 20, 25 osv. Det bare MÅ være sånn 7291247[/snapback] Signerer den. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 er vel kanskje ikke en tvangs-tanke, men oftest forestiller jeg meg ulykker, "spiller" ulykken i hodet... dette gjelder oftest biler, men gjerne også andre ting... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 - Når jeg sitter i bil sjekker jeg hvert 5 minutt eller noe om mobil og lommebok fortsatt ligger i lommene sine. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Må røyke enten 7 eller 11 trekk av røyken eller spytte tilsvarende ganger. Må ofte sjekke om sekken er lukket. Og en god del til som jeg ikke gidder å ramse opp. Har diagnosen, men greier å leve med det. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis jeg kniper igjen et øye må jeg lukke det andre også så de ikke kommer i ubalanse. Når jeg sitter på i bil/buss/tog prøver jeg å lage en rytme ved at f.eks. dørstolpen "passerer" objekter utenfor bilen, eks. en stolpe tre e.l. Høres sikkert litt sjukt ut. Når jeg surfer på nettet sitter jeg hele tiden og merker tekst med musen.. Liker ikke å ta "alle" nøttene/chipsene i munnen på en gang, tar en og en om gangen. Sjekker ofte om jeg har med meg alt (penger, mobil, bankkort, billetter osv) hvis jeg skal noe sted. Akkurat som om det skulle bli borte fra lomma mi. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er ikke alltid jeg husker på det, men når jeg gjør, så må jeg legge høyre foten over venstre for å "beskytte" akillessenen(?) mot kutt og lingnende. Hvis jeg er ute å går også plutselig kommer på dette, så stopper jeg opp for å legge høyre fot forran venstre. Hvis jeg har venstre foten intill akillessenen på høyre fot, så kan jo ingenting komme til å kutte meg der, ikke sant? Og av en eller annen merkelig grunn så har jeg det for meg at det hjelper mot at akillessenen skal slite også. Også er det alltid snakk om høyre fot og akillessene, aldri venstre. Rare greier det der ... det er det som er tvangstanker, er det ikke? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sjekker altid om døra er låst 2 ganger. selv om jeg veit 100% sikker at den er det! veit ikke hvorfor Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 ahahaha...får du dårlig samvittighet hvis du "dreper" sauene da? 7289453[/snapback] Ja-a. Kom på en ting til. Når jeg skal på et offentlig toalett, må jeg sjekke at jeg har låst døra ved å ta i håndtaket minst 5 ganger før jeg setter meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sjekker altid om døra er låst 2 ganger. selv om jeg veit 100% sikker at den er det! veit ikke hvorfor 7293368[/snapback] Bare to? sjekker 4 eller 6 ganger jeg. (igjen må ting gjøres i partall ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier 3589245[/snapback] Samme her 7286651[/snapback] Jøss, trodde jeg var den eneste. 7286662[/snapback] ehh.. fourth 7286920[/snapback] Da var det flere enn bare jeg... bra og vite. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Sjekker altid om døra er låst 2 ganger. selv om jeg veit 100% sikker at den er det! veit ikke hvorfor 7293368[/snapback] Bare to? sjekker 4 eller 6 ganger jeg. (igjen må ting gjøres i partall ) 7293424[/snapback] Partall er hellig Endret 15. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Mobil i høyre bukselomme. Kortholder i venstre. Ligther i den lille lomma oppfor høyre bukselomme () Bilnøkler i baklomma. Når jeg går ut av bilen så må noen ting være slik som dette: Volumet på spillern til 5. Varmeapparat på 0. Hjulene må være rette. Bilen i 1 gir. Handbrekk på. Rattlåsen må være på om bilen skal stå over natta. Når jeg er i bilen må ting være slik som dette: Røyk og snus i oppbevaringsrommet under spillern. Cd-plater og kvitteringer i det nederste oppbevaringsrommet. Fjernkontroll til spiller, småpenger og ligther i fremste del av midtkonsollen. Alt annet drit i det store rommet i midtkonsollen. Er det ikke sånn, blir jeg sinnsyk. Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hvis jeg kniper igjen et øye må jeg lukke det andre også så de ikke kommer i ubalanse. Når jeg sitter på i bil/buss/tog prøver jeg å lage en rytme ved at f.eks. dørstolpen "passerer" objekter utenfor bilen, eks. en stolpe tre e.l. Høres sikkert litt sjukt ut.Når jeg surfer på nettet sitter jeg hele tiden og merker tekst med musen.. Liker ikke å ta "alle" nøttene/chipsene i munnen på en gang, tar en og en om gangen. Sjekker ofte om jeg har med meg alt (penger, mobil, bankkort, billetter osv) hvis jeg skal noe sted. Akkurat som om det skulle bli borte fra lomma mi. 7292387[/snapback] Sykt! Jeg gjør nøyaktig det samme med alt du nevnte, bortsett fra det første (med øyne). Skjønner akkurat hva du mener med å lage en rytme når dørstolpen passerer objeter utenfor bilen. Vanskelig å forklare, men jeg gjør akkurat det samme. Markerer tekst gjør jeg også hele tiden, klarer ikke la være. Endret 16. november 2006 av edds Lenke til kommentar
hmz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Tvangstankene mine er slik som noen andre skrev litt oppfor at jeg liksom MÅ komme meg forbi den lyktestolpen før den bilen osv.. litt sykt med slike ting. Har en annen ting også. Når jeg ser film, så bare MÅ jeg sjekke klokka hvert 5 min. Litt irriterende men klarer liksom ikke å slutte.. Edit: Min post nr. 100 Endret 16. november 2006 av hmz Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier 3589245[/snapback] haha, sinnsykt bra Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier 3589245[/snapback] Samme her 7286651[/snapback] Jøss, trodde jeg var den eneste. 7286662[/snapback] ehh.. fourth 7286920[/snapback] Da var det flere enn bare jeg... bra og vite. 7293850[/snapback] jøss, er jeg ikke den eneste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå