Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!

riktig

Anbefalte innlegg

Jeg pleier ofte få en dødsens irriterende tanke. Litt vanskelig å beskrive, men den går ut på at jeg vil slutte å tenke på den, og dermed klarer jeg ikke det.

Klarer ikke få denne tanken ut av hodet (tanken er at jeg tenker på at jeg ikke kan få tanken ut av hodet), og klarer derfor ikke konsentrere meg om andre ting før jeg "glemmer" denne tanken.

HJELP! :!:

Uff, nå er jeg besatt av tanken igjen... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plassering av diverse gjenstander på kroppen:

- Mobiltelefon i høyre bukselomme

- Mp3-spiller i en ledig lomme som ikke inneholder spisse gjenstander

- Nøkler, lommebok og t-banekort i venstre bukselomme

Andre sære ting:

- Ta på meg sokkene før buksa

- Passere fotgjengere som går i samme retning

- Sjekke mobilen til stadighet

- Sortere kort i stigende rekkefølge mot høyre når jeg holder dem i en vifte

...og sikkert mye annet

Lenke til kommentar
Jeg måå ha mobilen og evt. tyggis/mp3 spiller i venstre lomme på buksa, og pengboka samt småmynter og nøkler i høyre.

Dette av praktiske årsaker. Mobilen blir mindre slitt av nøkler og mynter, og det blir jevnt i lommene.

Ikke snakk om å ha det annerledes.

7285427[/snapback]

Samme her, bortsett fra at tyggisen går sammen med nøklene i høyre lomme :p

Må også alltid ha volum på 3, 5, 7, 9, 10, 11, 13, 15 osv... skjønner sikkert tegningen! ;)

7286702[/snapback]

Jeg fikser ikke volum og andre slike ting dersom det ikke står på 0, 5, 10, 15, 20, 25 osv. Det bare MÅ være sånn :ermm:

Lenke til kommentar

Hvis jeg kniper igjen et øye må jeg lukke det andre også så de ikke kommer i ubalanse. Når jeg sitter på i bil/buss/tog prøver jeg å lage en rytme ved at f.eks. dørstolpen "passerer" objekter utenfor bilen, eks. en stolpe tre e.l. Høres sikkert litt sjukt ut.

Når jeg surfer på nettet sitter jeg hele tiden og merker tekst med musen..

Liker ikke å ta "alle" nøttene/chipsene i munnen på en gang, tar en og en om gangen.

Sjekker ofte om jeg har med meg alt (penger, mobil, bankkort, billetter osv) hvis jeg skal noe sted. Akkurat som om det skulle bli borte fra lomma mi.

Lenke til kommentar

Er ikke alltid jeg husker på det, men når jeg gjør, så jeg legge høyre foten over venstre for å "beskytte" akillessenen(?) mot kutt og lingnende. Hvis jeg er ute å går også plutselig kommer på dette, så stopper jeg opp for å legge høyre fot forran venstre. Hvis jeg har venstre foten intill akillessenen på høyre fot, så kan jo ingenting komme til å kutte meg der, ikke sant? Og av en eller annen merkelig grunn så har jeg det for meg at det hjelper mot at akillessenen skal slite også. Også er det alltid snakk om høyre fot og akillessene, aldri venstre.

Rare greier det der ... det er det som er tvangstanker, er det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier

3589245[/snapback]

Samme her :hmm:

7286651[/snapback]

Jøss, trodde jeg var den eneste. :ohmy:

7286662[/snapback]

ehh.. fourth :tease:

7286920[/snapback]

Da var det flere enn bare jeg... bra og vite.

Lenke til kommentar

Mobil i høyre bukselomme.

Kortholder i venstre.

Ligther i den lille lomma oppfor høyre bukselomme (:p)

Bilnøkler i baklomma.

Når jeg går ut av bilen så må noen ting være slik som dette:

Volumet på spillern til 5.

Varmeapparat på 0.

Hjulene må være rette.

Bilen i 1 gir.

Handbrekk på.

Rattlåsen må være på om bilen skal stå over natta.

Når jeg er i bilen må ting være slik som dette:

Røyk og snus i oppbevaringsrommet under spillern.

Cd-plater og kvitteringer i det nederste oppbevaringsrommet.

Fjernkontroll til spiller, småpenger og ligther i fremste del av midtkonsollen.

Alt annet drit i det store rommet i midtkonsollen.

Er det ikke sånn, blir jeg sinnsyk.

Lenke til kommentar
Hvis jeg kniper igjen et øye må jeg lukke det andre også så de ikke kommer i ubalanse. Når jeg sitter på i bil/buss/tog prøver jeg å lage en rytme ved at f.eks. dørstolpen "passerer" objekter utenfor bilen, eks. en stolpe tre e.l. Høres sikkert litt sjukt ut.

Når jeg surfer på nettet sitter jeg hele tiden og merker tekst med musen..

Liker ikke å ta "alle" nøttene/chipsene i munnen på en gang, tar en og en om gangen.

Sjekker ofte om jeg har med meg alt (penger, mobil, bankkort, billetter osv) hvis jeg skal noe sted. Akkurat som om det skulle bli borte fra lomma mi.

7292387[/snapback]

Sykt! Jeg gjør nøyaktig det samme med alt du nevnte, bortsett fra det første (med øyne).

Skjønner akkurat hva du mener med å lage en rytme når dørstolpen passerer objeter utenfor bilen. Vanskelig å forklare, men jeg gjør akkurat det samme. :)

Markerer tekst gjør jeg også hele tiden, klarer ikke la være.

Endret av edds
Lenke til kommentar

Tvangstankene mine er slik som noen andre skrev litt oppfor at jeg liksom MÅ komme meg forbi den lyktestolpen før den bilen osv.. litt sykt med slike ting. :p

Har en annen ting også. Når jeg ser film, så bare MÅ jeg sjekke klokka hvert 5 min. Litt irriterende :p men klarer liksom ikke å slutte..

Edit: Min post nr. 100 :fun::w00t:

Endret av hmz
Lenke til kommentar
Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier

3589245[/snapback]

Samme her :hmm:

7286651[/snapback]

Jøss, trodde jeg var den eneste. :ohmy:

7286662[/snapback]

ehh.. fourth :tease:

7286920[/snapback]

Da var det flere enn bare jeg... bra og vite.

7293850[/snapback]

jøss, er jeg ikke den eneste? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...