Tuttebobo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Må drikke masse vann før jeg legger meg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg måå ha mobilen og evt. tyggis/mp3 spiller i venstre lomme på buksa, og pengboka samt småmynter og nøkler i høyre. Dette av praktiske årsaker. Mobilen blir mindre slitt av nøkler og mynter, og det blir jevnt i lommene. Ikke snakk om å ha det annerledes. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ill do whatever the voices in my head tell me to. _______ Har en sterk vane med å in a way tromme med tennene. Når jeg hører en melodi så kan jeg sitte å klikke med tennene i takt.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kanskje ikke en tvangstanke, men jeg tygger ubevisst tyggis med fortenna. Ser sikkert forjævlig dumt ut. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg må høre på musikk når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Tvangstanker, hmm... Jeg gjør noe jeg synes er veldig snålt. Om jeg dunker med en finger i bordet, må jeg dunke alle de andre fingrene i bordet også, ellers blir kun den ene fingeren litt ekkel, og det fikser jeg ikke. 7276111[/snapback] har noe av det samme jeg også, men hvis jeg snurrer en vei, så må jeg snurre motsatt vei også, slik at snurren går opp i opp. merkelige greier. 7276709[/snapback] Sånn har jeg også hatt det. Det er for jævelig for å si det rett ut. Det må likssom gå opp! EDIT: Kom på en ting til: Hver natt før jeg skal sove så MÅ jeg bare se ut gjennom døra (på rommet) for å se om det er noen eller noe i loftstua. Dette skylles trolig en dyp angst for at en skikkelse faktisk en gang skal stå der og stirre på meg. Endret 14. november 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien). og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv. tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe. eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh fan, dette hørtes ganske sprøtt ut Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier 3589245[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier 3589245[/snapback] Samme her 7286651[/snapback] Jøss, trodde jeg var den eneste. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg måå ha mobilen og evt. tyggis/mp3 spiller i venstre lomme på buksa, og pengboka samt småmynter og nøkler i høyre. Dette av praktiske årsaker. Mobilen blir mindre slitt av nøkler og mynter, og det blir jevnt i lommene. Ikke snakk om å ha det annerledes. 7285427[/snapback] Samme her, bortsett fra at tyggisen går sammen med nøklene i høyre lomme Må også alltid ha volum på 3, 5, 7, 9, 10, 11, 13, 15 osv... skjønner sikkert tegningen! Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg går aldri på komlokk. Først var det sånn at jeg aldri gikk på de som sto 40 på, men nå kan jeg ikke gå på noen av dem. Også får jeg helt noia når jeg ser andre gjør det, og er jeg med venner som trør på komlokkene, så må jeg slå dem (ikke hardt, altså, hehe).. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien). og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv. tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe. eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh fan, dette hørtes ganske sprøtt ut 7286616[/snapback] Jeg har det samme, bra tidsfordriv Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier 3589245[/snapback] Samme her 7286651[/snapback] Jøss, trodde jeg var den eneste. 7286662[/snapback] ehh.. fourth Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien). og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv. tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe. eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh fan, dette hørtes ganske sprøtt ut 7286616[/snapback] Jeg har det samme, bra tidsfordriv 7286884[/snapback] hehe...fett Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kom på en ting til... Lyden på tv-en kan ikke stå på 13 lol Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien). og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv. tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe. eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh fan, dette hørtes ganske sprøtt ut 7286616[/snapback] Jeg har noe av det samme, bare at jeg ser for meg at det er festet lange kniver (?) på hver side av bilen, slik at de kutter skog o.l som vi kjører forbi. Når det er sauer på jordet må jeg selvsagt løfte knivene... LOL Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Mobil og nøkler i venstre lomme, lommebok i høyre, ellers blir det bare helt feil. Nei, nøklene må ligge i høyre lomme, ellers kan de jo skrape opp displayet til mobilen! Og dessuten må de ligge under lommeboken, for ellers kan de jo lettere dette ut! Å ha ting i baklommene funker jo ikke, du må jo sitte på en klump hele tiden! Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien). og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv. tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe. eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh fan, dette hørtes ganske sprøtt ut 7286616[/snapback] Jeg har noe av det samme, bare at jeg ser for meg at det er festet lange kniver (?) på hver side av bilen, slik at de kutter skog o.l som vi kjører forbi. Når det er sauer på jordet må jeg selvsagt løfte knivene... LOL 7288112[/snapback] ahahaha...får du dårlig samvittighet hvis du "dreper" sauene da? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien). og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv. tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe. eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh fan, dette hørtes ganske sprøtt ut 7286616[/snapback] Hehe, har dette jeg og. : ) Tenker hele tiden at jeg må hoppe akkurat idet bilen kjører over skyggen og tenke "booooooooiinng" helt til den treffer en ny skygge, samme regla går når den treffer den nye skyggen. Er ikke noe særlig slitsomt eller noe sånt, men rart å tenke over det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hater autorails. De er så ekle å ta på. Uff. Talker ikke å være nær dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå