Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!

riktig

Anbefalte innlegg

Tvangstanker, hmm... Jeg gjør noe jeg synes er veldig snålt. Om jeg dunker med en finger i bordet, må jeg dunke alle de andre fingrene i bordet også, ellers blir kun den ene fingeren litt ekkel, og det fikser jeg ikke.

Jeg setter meg alltid på det bussetet som er bak sjåføren (hvis det er opptatt, får jeg panikk).

Hvis jeg leser i en bok "Han blinket sakte med øyet," eller noe, må jeg alltid gjøre det selv før jeg leser videre. Eller hvis det er "Slikket seg mett rundt munnen," eller noe som helst jeg kan gjøre mens jeg sitter og leser, klarer jeg bare ikke konsentrere meg før jeg leser videre! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg leser i en bok "Han blinket sakte med øyet," eller noe, må jeg alltid gjøre det selv før jeg leser videre. Eller hvis det er "Slikket seg mett rundt munnen," eller noe som helst jeg kan gjøre mens jeg sitter og leser, klarer jeg bare ikke konsentrere meg før jeg leser videre! :p

7276111[/snapback]

HAHA! Ja, kjenner jeg meg igjen i, og hvis jeg leste en meget spennende bok, og en person i boken utbrøt noe som "DØ!" eller noe, måtte jeg hyle det ut, men bare i spennende bøker, det er jeg da ferdig med, heldigvis.

Og på en buss i nærområdet er det ett sete ved siden av et klistremerke av Martin Luther King, og når jeg går på bussen ser jeg om det er den riktige bussen, og setter meg ved siden av klistremerket. Om setet er opptatt eller om det er feil buss, blir jeg deprimert og sitter og furter hele turen. Har gått av bussen og gått en gang, og turen tar halvannen time til fots...

Lenke til kommentar
Og på en buss i nærområdet er det ett sete ved siden av et klistremerke av Martin Luther King, og når jeg går på bussen ser jeg om det er den riktige bussen, og setter meg ved siden av klistremerket. Om setet er opptatt eller om det er feil buss, blir jeg deprimert og sitter og furter hele turen. Har gått av bussen og gått en gang, og turen tar halvannen time til fots...

7276233[/snapback]

Syke, syke, syke menneske! :dontgetit:

:tease:

Lenke til kommentar
Tvangstanker, hmm... Jeg gjør noe jeg synes er veldig snålt. Om jeg dunker med en finger i bordet, må jeg dunke alle de andre fingrene i bordet også, ellers blir kun den ene fingeren litt ekkel, og det fikser jeg ikke.

7276111[/snapback]

har noe av det samme jeg også, men hvis jeg snurrer en vei, så må jeg snurre motsatt vei også, slik at snurren går opp i opp. :) merkelige greier.

Lenke til kommentar

1. Når jeg sitter med dataen har jeg ALLTID de forbanna pokerchipsene og så sitter jeg å fikler med dem. Det er 6, 3 hvite og 3 svarte.. så pokkers irriterende, men jeg holder på med det konstant, føler at jeg må gjøre noe med venstrehånda hjemme når jeg sitter ved dataen.(Nei jeg er høyrehendt til dere perverse folk)

2. Lommeboka i lenke høyre baklomme, Doc halslinser i venstre jakkelomme, mobil i høyre jakkelomme, aldri noe i lommene pga de kan jeg få hull i og miste noe.

3. Ser på klokka selv om jeg ikke trenger å se på klokka eller skal noe sted, men ser på klokka.

4. Morgenrutine: Stå opp, spise frokost, 07:45 presis starter jeg å kle på meg, 07:51 presis går jeg til busslomma.

5. Sier lol ufrivillig på saker irl som ikke er så gøy...

6. Går alltid raskere enn de andre på gata, kan ikke gå bak en person på gata så lenge, hvis det er bare vi som er på gata, føler liksom meg som en raner der jeg går i skinnjakka :p

7. Skjekker IRC ofte, uten at jeg trenger eller vet at det har skjedd noe.

8. OG MYE MER... stress å tenke på alt :p

Lenke til kommentar

Har en tendens til å tenke slik at "jeg må forbi den lyktestolpen før den bilen" o.l..

Har alltid mobil, nøkler og eventuelle småpenger i høyre lomme, lommebok og iPod i venstre lomme.

Har jeg jakke er forskjellen mobil i høyre jakkelomme/venstre innelome, alt etter hvilken jakke.

Jeg må alltid drikke opp en brus når jeg har kjøpt en. Drikker den opp heller en å ta den med meg rundt :p

Og jeg må alltid sjekke døra en 2-3 ganger før jeg legger meg hvis ikke tenker jeg bare "var den låst?" helt til jeg må gå og se igjen.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har en bok, papir ark, uansett hva det er, bare det er av papir, må jeg stryke neglene mine over det. Dette er litt ubehagelig siden det ikke er en så trivelig lyd eller følelse.

Jeg må alltid ha pengelapper sammen med mobil i venstre lomme, og nøkler og småpenger i venstre.

Helt automatisk kan jeg ta lillefingeren min og presse fingertuppen mot håndflaten, og da MÅ jeg ta (nå husker jeg ikke navnet.. : <) fingeren som er ved siden av lillefingeren og gjøre det samme, så tommelen, så pekefingeren og deretter langefingeren. Med langefingeren må jeg gjøre det nøyaktig 3 ganger, hvis jeg gjør det en gang for mye/lite, må jeg gjøre hele regla om igjen.

Lenke til kommentar

Jeg får store problemer med å sove hvos jeg vet bevisst at jeg har rota noe, rommet mitt der ut som et takras, men hvis jeg flasser av litt hud på tåa ned på gulvet må jeg lete etter deg før jeg legger meg. egentlig litt snålt.

Er litt hund, må alltid gå først.

føler alltid, samme hva slags kolektivt transportmiddel det er, at jeg er for sen. spessielt fly.

Lenke til kommentar

Hver kveld før jeg legger meg må jeg sjekke at kontakten til radiatoren sitter ordentlig i stikkontakten. Det er det eneste jeg kan komme på i farten.

Edit:

Samme som L4r5, har en ting for symmetri/partall.

Jeg skrive pent. Jeg kan gå og irritere meg over at jeg har stygge notater i sekken etter endt skoledag.

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar

7276111[/snapback]

Kjenner meg igjen i denne, det må gjøres. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg holder altid pusten når jeg går forbi folk som røyker.

- hodet mitt er 100% innstilt på å ikke få noe av den driten ned i lungene.

Hvorfor så diskrè? Vift med henda, host gjerne kraftig akkurat du da passerer, og slikt.

3682277[/snapback]

Ah! God idè! :D

Har så mange "tvangstanker" at jeg ikke oreker å skrive alle en gang.

Men en jeg er veldig ekstrem på er:

At hvis jeg spiser noe hard som det er mange av (Peanøtter og slikt) må jeg først putten en og bare tygge den med venstre side av kjeven, for så høyere. Og hvis det ikker er nok peanøtter eller andre ting til hver side av kjeven, blir jeg gal og må løpe ut å finne noe som kan "erstatte" det :dontgetit:

Har også det med å skynde meg frem til ett punkt før biler og andre ting...

Har lest gjennom hele her nå, utrolig merkelig mennesker kan finne på å gjøre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...