Leet-Pete Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mobilen må alltid i høyre lomme, nøkler og lommebok i venstre. Jeg har en rar uvane med at hvis jeg kommer borti noen av tennene i f.eks overkjeva må jeg gjøre det likt, ved at jeg gjør det samme med tennene i underkjeva ...Litt vanskelig å forklare. Før hadde jeg en uvane med at hvis jeg blunka med det ene øyet, måtte jeg blunke med det andre øyet også. Det er sånne ting jeg nesten aldri tenker over. Litt artig igrunn... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg må skyve fra dusjforhenget hver gang jeg må på do osv...Tror vel kanskje at det er noen som lurer bak der. Hehe...er også ganske paranoid av meg...kan finne på å gjøre slikt jeg og! før måtte jeg gå å se under biler for å se om jeg så bena til noen som gjemte seg der for å "holde øye med meg" da jeg trodde jeg var forfulgt... har edt heldigvis ikke sånn mer... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Når jeg spiller piano må jeg avslutte på en akkord som passer inn, som avslutter det hele. Ellers lider den neste timen av disharmoni. Men det hender jeg jeg ender spillingen med en toneart som overhodet ikke passer inn, bare for å vise meg selv at det ikke har noen betydning Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg trykker også mange ganer ctrl + c når jeg skal kopiere noe. Også takler jeg ikke at det ligger rusk i søppelbøtta på skrivebordet, i windows altså. hvis det er noe i den må det tømmes med en gang! Hvis jeg ser en film og de som er i filmen dykker i vann eller på andre måter må holde pusten så prøver jeg alltid og konkurer med dem. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 bruker aldri www når jeg skal gå inn på google... hvis jeg begynner meg www så visker jeg det vekk og skriver bare google.com... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 lommebok i venstre, mobil og leatherman i høyre lomme. om jeg overlever en runde på cs må jeg alltid springe mot en plass, f.eks bombeplassen om jeg er terror, eller der gislene var om jeg er ct. eller springe bort til "den siste som døde" og skyte litt på han. *spille litt cs* Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg trykker også mange ganer ctrl + c når jeg skal kopiere noe.Også takler jeg ikke at det ligger rusk i søppelbøtta på skrivebordet, i windows altså. hvis det er noe i den må det tømmes med en gang! Hvis jeg ser en film og de som er i filmen dykker i vann eller på andre måter må holde pusten så prøver jeg alltid og konkurer med dem. Jeg takler heller ikke at det er noe i søppelbøtta på dekstop'en. Hvis jeg ser noe der, sletter jeg det med en gang. Når jeg sletter noe, bruker jeg alltid 'Shift'+'Delete'. Dette, til tross for at jeg vet det kan være lurt å vente med å fjerne ting "helt" av og til. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Som mange andre, mobil i høyre lomme og kortholder, nøkler i venstre. Tar ALLTID på meg venstre sokk før høyresokk og venstre sko før høyre sko. Bukser derimot tar jeg alltid på meg høyre bukseben først. Markerer alltid tekst når jeg leser. Endret 7. mars 2005 av Skjalg85 Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Når jeg skal gjøre oppgaver på skolen får jeg den trangen av å tengne ctrl og f i boka... For å så slå på de... Det er litt irriterende... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Når jeg skal gjøre oppgaver på skolen får jeg den trangen av å tengne ctrl og f i boka... For å så slå på de... Det er litt irriterende... noe som faktisk irriterer meg er at det ikke er en "Ctrl + F" funsjon i bøker. derfor jeg liker og skrive stil på pc med digital ordbok. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Markerer alltid tekst når jeg leser. Det gjorde jeg faktisk før også. Klarte å slutte med det, heldigvis. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Her er mine "tvangstanker" Hvis det er to knapper ved siden av hverandre på en eller annen ting (f.eks. musa), og jeg har trykket veldig mye på den ene, så bare må jeg trykke litt på den andre knappen også for at det ikke skal bli "urettferdig". Hvis jeg ikke gjør det så klarer jeg ikke å tenke på noe annet før jeg har gjort det Må alltid ha mobil i høyre lomme. Nøkkler, småpenger, osv. i venstre, og Lommebok i høyre baklomme. Sjekker alltid hva som er i kjøleskapet og skapene hver gang jeg går inn på kjøkkenet. Uansett om jeg er sulten eller ikke Må alltid ta på høyre sokk før venstre. Må alltid løpe opp trappa. Jeg skrur alltid av skjermen hver gang jeg reiser meg fra pc'en, eller noen banker på døra/kommer inn Leter alltid etter Ctrl - F når jeg leser i skolebøkene. Blir nesten deppa når jeg kommer på at bøker ikke har den funksjonen Edit: La til en ting Endret 8. mars 2005 av YuckyClown Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Mobil i venstre, nøkler i høyre! Utover det kan andre småting ligge hvor de vil! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Når jeg skal gjøre oppgaver på skolen får jeg den trangen av å tengne ctrl og f i boka... For å så slå på de... Det er litt irriterende... noe som faktisk irriterer meg er at det ikke er en "Ctrl + F" funsjon i bøker. derfor jeg liker og skrive stil på pc med digital ordbok. Det er nettopp derfor jeg hater bøker... Ellers er det jo det med å dobbeltsjekke om toalettdøra er låst... tre ganger på rad Gå fortere enn folk, trampe i gulvet med en fot osv... har ikke mye slikt lengere Lenke til kommentar
maxM Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ggammel tråd men artig emne. Jeg synger "hanen sten på stabburshella osv." (folkesang, men hørte den bare når jeg var i barnehagen) konstant om og om igjen i hodet mitt når jeg jogger. Og kan bare lukke ett program ved å dobbelklikke oppe i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har tvangstanker, ja. Dvs. ikke tvangshandlinger. Som hvis jeg sitter på i en bil i passasjersetet, forestiller jeg meg en skater/Super Mario som hopper over biler i andre kjørefelt. Det er på en måte ganske irriterende ettersom jeg aldri klarer å "tenke det bort". Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 " Hver eneste gang jeg kjører må jeg alltid gjøre ett eller annet som om jeg "hopper" over lyktestolpene. Det kan være med fingrene på låret (jeg løfter dem opp når jeg kjører forbi lyktestolpen) eller tungen. Merkelig. Nei, det er ikke jeg som kjører " Samme her! Sykt det der... Ikke bare lyktestolper, også med biler som kommer i motgående kjørefelt. Alltid, dette slår aldri feil. Mobil og blistex i høyre bukselomme, iPod og evt penger i venstre bukselumme. (Hvis jeg bytter om på dette, blir jeg gal) Alltid rette folk som sier da/når eller hvem/hvilken/hvilket feil. Hvis folk har hetta på genseren vrengt, MÅ jeg rette den. Eller hvis folk har hår på klærne sine, da MÅ jeg fjerne det. Da kommer jeg ikke på mer i farten. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hvis det er brostein eller fliser eller slik vei, så skal man ikke tråkke på strekene mellom flisene/steinene. Dette gjelder også fargede fliser, ikke tråkke på fliser med forskjellig farge og steinene skal helst være store, små greier gjelder ikke. Også spise om man kjeder seg (nei, jeg er ikke feit, jeg er relativt tynn, og kan se ribbeina mine). Jeg synger "On My Way Down" av Span når jeg står på slalomski, selv om jeg bare hørt sangen en gang og ikke kan teksten overhode... Endret 13. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvis det er brostein eller fliser eller slik vei, så skal man ikke tråkke på strekene mellom flisene/steinene. Dette gjelder også fargede fliser, ikke tråkke på fliser med forskjellig farge og steinene skal helst være store, små greier gjelder ikke. Også spise om man kjeder seg (nei, jeg er ikke feit, jeg er relativt tynn, og kan se ribbeina mine). Jeg synger "I'm on my way down" av Span når jeg står på slalomski, selv om jeg bare hørt sangen en gang og ikke kan teksten overhode... 7275917[/snapback] har akkurat de samme vanene jeg også. Men i tillegg så MÅ mobil og pengbok ligge i venstre lomme. Finner jeg den ikke der er det full panikk. nøkler og evt. løsepenger i høyre lomme. Og når jeg barberer så må jeg bare begynne fra høyre side, ellers blir det kluss. Papirkurven på skrivebordet må selvfølgelig være tømt til enhver tid, og ikonene på riktig plass. Dessuten her jeg fått en ny tvangstanke som er at det første jeg gjør når jeg skal på pc'n er å se på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ser meg alltid rundt etter noe mistenksomt når jeg er på offentlig toalett O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå