riktig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mulig dette har vært oppe før, men jeg prøver... Når jeg skriver tvangstanker mener jeg ikke nødvendigvis virkelig psykiske lidelser, men de små tingene. Selv MÅ jeg ta på venstre sokk først, alltid gå fortere enn andre som går i samme retning på gata, gå forbi et spesielt sted før den og den bilen og slike ting. Små sære ting jeg sjelden tenker over. Har også en rytme i hodet når jeg går, og det er best å følge den, ellers blir det krøll. Kom med deres rare vaner, tvangstanker og snodige ting. Edit: Penger, og kun penger skal i høyre bukselomme, bankkort og andre kort i venstre, i høyre jakkelomme ligger mobilen, og snusboksen i venstre. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mobilen skal ligge i venstre lomme, og nøkkler i høyre. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mobilen skal ligge i venstre lomme, og nøkkler i høyre. NEI! Mobilen må ligge i høyre og nøkkler i venstre. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mobil og nøkler i venstre lomme, lommebok i høyre, ellers blir det bare helt feil. Også har jeg en merkelig vane med at jeg alltid MÅ løpe til busstoppet om morgenen, selv om jeg har enormt god tid . Og jeg må også komme forbi forskjellige punkter før en bestemt bil gjør det. rare greier dette her. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mobil m.m. i venstre lomme, lommebok i høyre lomme. Dermed basta. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har alltid mobilen i høyre lomme, i venstre lomme har jeg småpenger og noen ganger et speil. Tyggegummiu ligger alltid i høyre. Jeg vet ikke om noen tvangstanker jeg har, men det er jo slik at jeg må ha en bestemt kniv og må skifte/skru på datan i en bestemt rekkefølge. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Vaner og tvangstanker er vel 2 forskjellige ting? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg tror da det... Det er derfor jeg skrev "Jeg vet ikke om noen tvangstanker jeg har." Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Vaner og tvangstanker er vel 2 forskjellige ting? Selvsagt, men man kaller det gjerne tvangstanker, selv om virkelige tvangstanker er mye verre enn dette. Bare et uttrykk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg må alltid sjekke at lommeboka ligger i lomma. Nøkler og mobil skal i høyre lomme, og iPod i venstre. Sånn er det bare! Endret 29. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mobil i høyre bukselumme, nøkler og lommebok (hvis det ikke er baklomme) i venstre bukselumme. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har en sånn rytme i hodet når jeg går, merkelige greier. Må også komme til den lyktestolpen før den bilen osv. syke greier Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) må altid sjekke lommeboken om pengene er der, altid redd for å miste lappene eneste jeg har mistes, er vell 40smilies når coca cola hadd den kampanjen Endret 29. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg har også sånn at jeg hater å gå bak noen når jeg går alene, da setter jeg opp farten og får forbi. Også får jeg panikk om jeg ikke merker lommeboka i høyre baklomme. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg har også sånn at jeg hater å gå bak noen når jeg går alene, da setter jeg opp farten og får forbi. Også får jeg panikk om jeg ikke merker lommeboka i høyre baklomme. Jeg og, bare at jeg alltid har min i høye foran. Jeg har et sår på venstre finger som gjør at jeg får en rar kløfølelse på samme sted på høyre finger. Da må jeg bare klø der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg må ha nøklene og lommeboka i venste lomme, og mobil og busskort i venstre. Når jeg står på skateboard legger jeg alt i sekken bortsett fra mobilen, som jeg da legger i venstre lomme.. Har mange andre greier også... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg må ofte telle til fire, fire ganger. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ikke tråkke på streker Også trykker jeg alltid Ctrl-S (Lagre) uansett om jeg bare har skrevet et eneste tegn. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mine "vaner" eller hva jeg kan kalle det er at klærne må matche det er viktig. Og at p**** må ligge på venstreside Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Også trykker jeg alltid Ctrl-S (Lagre) uansett om jeg bare har skrevet et eneste tegn. Jeg og! Huff, blir gal av meg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå