GooDSpeeD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei Jeg har akkurat installert XP på maskinen min. Det meste funker greit, men jeg har problemer med akselerasjonen på musa. Jeg har en Logitech ifeel mouseman (optisk). Hvis jeg drar kjapt i musa så stopper pekeren opp og endrer retning helt ulogiske veier, dette gjør det håpløst å spille counter-strike feks.... Jeg har hørt om flere som har hatt dette problemet og jeg har prøvd en musfix fra http://www.tweakxp.com men dette hjalp ikke stort. Jeg har også lastet ned de nyeste driverne fra produsenten, men det hjelper heller ikke:( Håper det er noen 1337ere som kan hjelpe meg her:) GooDSpeeD Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Høres faktisk ut som det er bare musen som ikke er så god. Er problemet større nå enn hva det var før ? Lenke til kommentar
GooDSpeeD Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg er helt sikker på at det ikke er musen. Jeg hadde win2k tidligere og der var det ikke ett problem. Tror det er akselerasjonsbanen som er forandret i XP, det gjør at musen blir ubrukelig i spill som CS og quake. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Min Logitech MouseMan Dual funka bra i WinXP, med og uten nyeste drivere (lastet ned i går)... (Ja, jeg la inn XpPro i går. Vakkert, så langt.) Lenke til kommentar
GooDSpeeD Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Ja XP er vakkert det :smile: Men musa mi er fucka og det suger :sad: HAr prøvd driverne til win2k, win xp og NT, men det samme problemet kommer uansett.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 GooDSpeeD Eg har ikke installert logitech driverne,har hatt det samme problemet,eg syns det blir bedre uten logitech driverne,bruker standar driverne som er i win xp. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå