Sindre Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Lurer på hva det beste hovedkortet som har Socket A og AGP port? De har vel sluttet og produsere HK med socket A, IDE og AGP port, så synes at når jeg først skal kjøpe HK med Socket A, IDE og AGP så må det være det beste som er, er jo ikke så dyrt! Har hørt mye bra om Abit NF7 V2.0? Noen som har et bedre alternativ der ute? Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har selv ett DFI lanparty NF II rev b som jeg bruker i serveren min, kjempefornøyd Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ASUS A7N8X-E Deluxe Abit NF7-S 2.0 DFI LanParty NF II rev B EPoX EP-8RDA3+ Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg har hatt både Asus A7N8X-Deluxe og Abit NF7-S V 2.0. Går god for begge disse kortene, de er virkelig bra! Endret 29. januar 2005 av lalleh Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ASUS A7N8X-E DeluxeAbit NF7-S 2.0 DFI LanParty NF II rev B EPoX EP-8RDA3+ Hvem er av disse er det beste kortet da? hvem er f.eks best til overklokking? noen av korteten som har noe de andre ikke har? Lenke til kommentar
papabear Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvis du skal overklokke så er det vel egentlig Abit NF 7-S V 2.0 som er kongen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ASUS kortet har GB Nettverkskort. DFI kortet har UV-Reaktive PCI Porter og diverse annet stash. Abit kortet og EPoX kortet er begge gode overklokkere Men nå som jeg tenker på det, så har vel nVidia lansert en versjon av nForce 2 med GB brikkesett, dvs. firewall i nettverkskortet. Vet dessverre ikke om noen kort som bruker dette (bortsett fra et EPOX jeg ikke husker navnet på). Kanskje noe å se på Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har selv Epox 8rda3+ kommer ikke over 212 fsb, så råder deg til å ikke da det kortet. Greier 212*12.5 men ikke 215*10... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ASUS A7N8X-E DeluxeAbit NF7-S 2.0 DFI LanParty NF II rev B EPoX EP-8RDA3+ Enig med deg. Abit kortet er som oftest beste overklokkeren (Finnes unntak) DFI og epox kortene er også meget gode overklokkingskort. Asus kortet er mer for stabilitet, enn overklokking. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vær klar over at mange av kortene som har nForce 2 sliter med at microfonen er umulig å bruke, de sliter med en høy skingrende lyd, som ingen vet hvor kommer fra. Har selv hatt Abit NF7 2.0 og har nå Epox 8rda3+ og begge har hatt samme problemet. Veldig surt å ikke kunne bruke Team Speak og Skype pga av elendig lyd. Dermed vil jeg nok ikke anbefale noen nForce 2 kort. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har ikke det problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå