QWERTY123123 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei, har i noen dager nå hatt problemer med å oppdatere sangene på iPoden min. Det som skjer er at når jeg legger inn noen sanger, så begynner den å overføre, men så stopper alt helt opp. Etter cirka et minutt kommer det opp en melding "Stasjonen er ikke klar for bruk. Døren kan være åpen. Kontroller stasjon F:, og pass på at en diskett er satt inn og at døren er lukket." Har oppgradert software og reinstallert iTunes. Noen som vet hva i alle dager som feiler herr iPod? Vet ikke hva slags info dere vil ha men her er litt: Windows XP Pro iPod v 2.2 20GB iTunes 4.7 Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Reinstallerte alt på nytt enda en gang, og denne gangen fikk jeg lagt inn et helt album, men på det neste stoppet det etter fire tracks! Arg! Så irriterende dette er! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Kan det være noe feil med filene dine? Er de kjøpt, eller? Endret 29. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det kan være at sangen er feil fil eller noe sånn, men hvis du ikke finner ut av det burde du ringe til hjelpe nummeret til itunes... eller gå tilbake i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå