Thunderpuss Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hei Jeg skal kjøpe meg ny PC. Var innom www.dinside.no og kikket på disse to: http://www.dinside.no/php/art.php?id=114784 http://www.dinside.no/php/art.php?id=114781 Hvilken ville dere valgt? Er dette gode kjøp? Eller ville dere valgt en annen pakkeløsning? Setter stor pris på synspunkter :-) #topic endret av moderator jankee# Endret 29. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Begge to er gode kjøp, og jeg tror jeg ville valgt den første, ettersom den har mer lagringskapasitet og raskere prossesor. Grafikkort kan jeg ikke mye om, så kanskje noen andre kan svare deg på forskjellen mellom grafikkortene. Edit: Skriveleif. Endret 29. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvorfor ikke kjøpe den nye COOP PC'en? Det eneset du trenger ekstra der er en god monitor. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5597 ny og bedre tilbud fra netshop.. har bestilt PC der jeg, superfornøyd.. jeg anbefalinger deg å ta PC-linken som jeg har skrevet.. verdt det Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Den pc'en andre_goaaal linker til er bra. Gå for den, hvis du vil kjøpe en ferdig bygd pc. NetShop har forresten veldig bra kundeservice, noe som er et stort pluss. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvorfor ikke kjøpe den nye COOP PC'en? Det eneset du trenger ekstra der er en god monitor. Enda en ny en ??? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvorfor ikke kjøpe den nye COOP PC'en? Det eneset du trenger ekstra der er en god monitor. Enda en ny en ??? Ja, men den har et svakere grafikkort enn overnevnte PC`er, og du trenger jo i tillegg en skjerm, sier seg jo selv det ikke er gunstig..! Lenke til kommentar
Grape Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har kjøpt, og venter på pcen fra Mamoz. Har aldri handlet hos de tidligere, men syns tilbudet virket bra. Pluss for denne pcen i forhold til den hos Netshop er at det er usb, lyd og kortlesere i front av kabinettet. Venter i spenning (1 uke siden bestilling) Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har kjøpt, og venter på pcen fra Mamoz. Har aldri handlet hos de tidligere, men syns tilbudet virket bra. Pluss for denne pcen i forhold til den hos Netshop er at det er usb, lyd og kortlesere i front av kabinettet. Venter i spenning (1 uke siden bestilling) Hadde også tenkt å bestille mamoz-pc helt til jeg kom over et par artikler som kritiserte kundeservicen. Ser ut til at jeg går for netshop-tilbudet istedet selv om mmoz-pcen er litt hvassere. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Noen som sitter med en slik PC fra Netshop, jeg lurer på hvordan støynivået er? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) I forhold til dinside.no: Selv om kan bli mistenksom til mer eller mindre skjult reklame på hardware.no, så har dinside.no har et helt annet forhold til dette. Der er det vel heller ingen som forventer noe annet. At dinside.no anbefaler et produkt kan like gjerne bety at markedsavdelingen anbefaler det, som at dataavdelingen anbefaler det. Endret 29. januar 2005 av buskmann Lenke til kommentar
Thunderpuss Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Andre: Er det Athlon 3200+ eller Athlon64 3200+ CPU? Lenke til kommentar
Grape Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Athlon 64 3200+ 939 socket Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvorfor ikke kjøpe den nye COOP PC'en? Det eneset du trenger ekstra der er en god monitor. Enda en ny en ??? Ja, men den har et svakere grafikkort enn overnevnte PC`er, og du trenger jo i tillegg en skjerm, sier seg jo selv det ikke er gunstig..! Link ?? Hadde vært spennende koster sikkert kun ca. 8000kr også ??? Når er den ut for salg ?? Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå har dinside fysisk testet PCene fra Mamoz, Komplett og MPX med Mamoz som klar vinner. Bare synd de har så dårlig kundeservice(andres mening, har aldri bestilt noe derfra før). Kommer selv for å gå for Pcen fra Netshop. Mens jeg er innpå Netshop...er versjon 1 eller 2 best?? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå har dinside fysisk testet PCene fra Mamoz, Komplett og MPX med Mamoz som klar vinner. Bare synd de har så dårlig kundeservice(andres mening, har aldri bestilt noe derfra før). Kommer selv for å gå for Pcen fra Netshop. Mens jeg er innpå Netshop...er versjon 1 eller 2 best?? Versjon 2 selvfølgelig Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 liker ikke helt blandingen av journalistikk og reklame på dinside.no. som f.eks ved coop pcen. De var først ute med specs, og overskrifter og ingresser som: "Heftig PC-tilbud i Coop-butikkene" og "Rives bort" brukes som tittel FØR maskinene er kommet i butikken. På coop sin side, ble en tidlig henvist til dinside for spec, og i reklamene nevnes dinside.no som referanse, selv om dinside ikke har foretatt noen test, kun ramset specs. så hvem som kontaktet hvem først for denne artikkelen er uvisst... ja..dinside sier de skal komme med en test, men da er det vel ikke mange maskiner til overs igjen. ser at mamoz vinner månedens test, på slutten av konklusjonen: "Mamoz bemerker i forbindelse med leveringstid, at den vil bli noe lengre hvis PCen blir testvinner. Da vil vi bare oppfordre våre lesere som vil bestille hos Mamoz om å gi dem den tiden de oppgir. PCer kan jo ikkebare trylles fram..." Lenke til kommentar
Grape Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Får min Mamoz Januar-pc imorgen, O`lare som jeg gleder meg Dinside.no har nok en gang testet noen av Januar-tilbudene mer grundig, og Mamoz går igjen ut som den seirende! Helt klart det beste valget, tross man må vente i to uker. (noe det er verdt når man først får pcen) Mamoz gikk også ut som den støysvakeste, viktig! Link til Dinside.no testen Mamoz og Netshop er jo egentlig nærmest identiske, men Mamoz leverer bedre programpakke, og har tower med tilkoblinger i front. Kan ikke tenke meg Netshop klarer å levere så veldig raskt dersom de har mye pågang heller. Mamoz har jo nettopp flyttet, og de sendte pcen innen fristen de hadde satt. Mer om denne saken da jeg faktisk har _fått_ pcen opp å gå imorgen Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå har dinside fysisk testet PCene fra Mamoz, Komplett og MPX med Mamoz som klar vinner. Bare synd de har så dårlig kundeservice(andres mening, har aldri bestilt noe derfra før). Kommer selv for å gå for Pcen fra Netshop. Mens jeg er innpå Netshop...er versjon 1 eller 2 best?? Versjon 2 selvfølgelig Er det ikke litt bedre harddisk på ver.1?? Foretrekker 200 Seagate fremfor 250gb Hitatchi. Går det ann å bestille ver.2 uten skjerm?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå