Jarek Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei, kjøpte nytt skjermkort (MSI 6600GT), men trenger mer Watt. Min nåværende PSU er bare på 230W (AcBel). Jeg kjører; 1 HK 1 HD (WD 40 GB - 7200RPM) 1 Skjermkort (6600GT) 1 Brenner (denne får kanskje ikke plass når jeg kjøper ny PSU) 1 Floppy.. Helst noe på rundt 400,- 120mm? jeg tviler på at min nåværende AcBel 230W's PSU har 120mm vifte og den bråker ikke så villt mye - jeg hører musikk for det meste så jeg hører egentlig ikke pc'n i det hele tatt.. Så 129mm er ikke et must. Takker for svar. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei:) Har selv denne og kan si meg meget fornøyd med den. Skal duge i massevis til ditt bruk, og stille er den også en 50 lapp over din pris, men er vel verdt det Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har ein av den eg og den virker veldig overbevisende. Fikk litt ustabile pc når eg brukte begge S-Ata kontaktene på raptorene mine, men sidan dei har vanleg strømkontakt i tillegg så ser eg ikkje på det som noko stort problem. P.S Kvifor skulle du ikkje få plass til brenneren din? Den nye strømforsyninga er ikkje større enn den du har fra før. Den leverer bare meir strøm. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det har seg sånn at jeg har en IBM pc - og strømforsyning i den er veldig liten - og har rar form (ikkje standardmål heller - 15x10,5x10 - sånn ca - standard er vel 15x14x8,6 eller noe i den duren) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 oki. Da må du nok modde litt for å få plass. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei:) Har selv denne og kan si meg meget fornøyd med den. Skal duge i massevis til ditt bruk, og stille er den også en 50 lapp over din pris, men er vel verdt det Støtter deg Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har ein av den eg og den virker veldig overbevisende. Fikk litt ustabile pc når eg brukte begge S-Ata kontaktene på raptorene mine, men sidan dei har vanleg strømkontakt i tillegg så ser eg ikkje på det som noko stort problem. P.S Kvifor skulle du ikkje få plass til brenneren din? Den nye strømforsyninga er ikkje større enn den du har fra før. Den leverer bare meir strøm. Ustabiliteter lover ikke bra.... Jeg anbefaler denne ---> http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Har den selv med 4 disker i RAID, 6800 skjermkort, klikk navnet mitt så ser du hva den minimum takler. Bruker både S-ATA-kablene og de vanlige kontaktene. Ingen problemer. Spenningene er mer enn bra nok. Omtale av lillebroren her. Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå