Gå til innhold

X800 PRO VIVO problemer med overklokking...

Anbefalte innlegg

jeg har et litt veldig irriterendes problem... jeg kjøpte meg et X800 PRO VIVO kort og klokket det opp til XT PE. og åpnet opp til 16pipelines. så brukte jeg det i ca2 timer eller no, så ble helt svart og når bilde kom opp igjen var det MASSE farget striper nedover, har hørt at det kanskje kan være artifacts, men jeg vet ikke... kan noen hjelpe meg sånn at jeg slipper å kjøpe nytt. trenger å få fiksa det til normalt igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har flasha det tilbake til PRO, men jeg har ikke fått fiksa artifactsa:( jeg har prøvd og bruke atitools og søkt etter artifacts, men da blir bare skjermen helt svart for 1sec og så kommer bildet tilbake og da er det masse farget striper ned over skjermen... hva kan jeg gjøre?? jeg får det ikke normalt igjen...

Lenke til kommentar
jeg har flasha det tilbake til PRO, men jeg har ikke fått fiksa artifactsa:( jeg har prøvd og bruke atitools og søkt etter artifacts, men da blir bare skjermen helt svart for 1sec og så kommer bildet tilbake og da er det masse farget striper ned over skjermen... hva kan jeg gjøre?? jeg får det ikke normalt igjen...

Prøv å kjør korte uten kjøler i noen sec bare får å se om du får et feilfritt bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...