Maardum Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 jeg har et litt veldig irriterendes problem... jeg kjøpte meg et X800 PRO VIVO kort og klokket det opp til XT PE. og åpnet opp til 16pipelines. så brukte jeg det i ca2 timer eller no, så ble helt svart og når bilde kom opp igjen var det MASSE farget striper nedover, har hørt at det kanskje kan være artifacts, men jeg vet ikke... kan noen hjelpe meg sånn at jeg slipper å kjøpe nytt. trenger å få fiksa det til normalt igjen. Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Finn orginal bios, flash tilbake, bruk et pci skjermkort hvis du ikke får bilde fra x800.men du kan prøve å klokke ned til pro hastighet på minne og gpu først.Bruk atitool. www.techpowerup.com/atitool Lenke til kommentar
Maardum Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 jeg har flasha det tilbake til PRO, men jeg har ikke fått fiksa artifactsa:( jeg har prøvd og bruke atitools og søkt etter artifacts, men da blir bare skjermen helt svart for 1sec og så kommer bildet tilbake og da er det masse farget striper ned over skjermen... hva kan jeg gjøre?? jeg får det ikke normalt igjen... Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 jeg har flasha det tilbake til PRO, men jeg har ikke fått fiksa artifactsa:( jeg har prøvd og bruke atitools og søkt etter artifacts, men da blir bare skjermen helt svart for 1sec og så kommer bildet tilbake og da er det masse farget striper ned over skjermen... hva kan jeg gjøre?? jeg får det ikke normalt igjen... Prøv å kjør korte uten kjøler i noen sec bare får å se om du får et feilfritt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå