espenj Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 begynte å lukte svidd av cd-rommen min idag. noen som har oen gode ideer til hva dette kan være? hehe..er det et godt tegn til at spilleren burde byttes ut? og anbefaler dere meg å ikke bruke maskinen frem til den er byttet? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du kan jo bare nappe ut strømkontakten til cd-rom frem til du får kjøpt ny. Koster jo omtrent ingenting for en dvd-brenner, så jeg ville ikke risikert noe pga en cd-rom Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 den kan sikkert løses ut ganske enkelt jeg kan bare skru opp noen få skruere og nappe litt , så er den ute lykke til Lenke til kommentar
espenj Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 det her er i en bærbar, jeg skrudde fra hverandre hele shiten men fikk den ikke ut.. uansett har jeg service avtale på den så alle feilvarer skal byttes ut..bør jeg vente med å skru på maskinen igjen til den er byttet? Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Edit: Jeg la ikke merke til at det var snakk om bærbar. På min laptop kan jeg bare dytte en lås til siden for å løse ut cd-stasjonen. Ikke noe problem å bruke maskinen uten cd-rommen. Endret 29. januar 2005 av Lættis Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Aha, jeg så ikke at tråden lå i bærbar-kategegorien Bærbare har jeg minimalt med peiling på dessverre.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 skjønner at det er en bærbar den ligger inne på bærbare datamaskiner delen av forumet menne det er mange som har ''hot swap'' osv. selv om det er bærbar Åssen maskin er det du har , kansje det blir litt letere og hjelpe deg vis vi vet det =) Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvis det er en CD-brenner, så er det jo nettopp derfor, den brenner jo, hence, det lukter litt svidd innimellom, sånnt må man regne med! (/ironi) Lenke til kommentar
espenj Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 det er den en møkka maskin, med navnet dell inspiron 5150..med genrelt bare problemer..finner mer om den i en annen tråd på forumet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 da er det bare og sende den inn da , vis du ikke vill plokke den fra hværandre selv øykke til , med ikke veldig raske servicen til dell Lenke til kommentar
espenj Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 prøvd å ta den opp allerede, men ikke med lykke. så det jeg lurer på da, er om det er noe lurt å bruke maskinen frem til jeg får service ifra dell? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ta ut Cd platen sopm er inne i der , vis det er noen. og pass på at garanien gjelder ha Cd rommen open de gangene du bruker den så skal det funke fint... Det blir fikset av dell uansett Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ta ut Cd platen sopm er inne i der , vis det er noen. og pass på at garanien gjelder ha Cd rommen open de gangene du bruker den så skal det funke fint... Det blir fikset av dell uansett Letteste måte å ta ut cd-en på er (dette vet du sikkert) å stikke en nål, tannpirker e.l i et lille hullet som er på alle cd/dvd-rommer, så kommer den ut. Lenke til kommentar
espenj Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Letteste måte å ta ut cd-en på er (dette vet du sikkert) å stikke en nål, tannpirker e.l i et lille hullet som er på alle cd/dvd-rommer, så kommer den ut. hvor fikk du det der ifra? jeg har jo ikke sagt noen ting om det står noen form for cd i spilleren. bare at det stinker svidd noe så fytti feite masse av den. men må nok leve med det til over helga..bruke maskina så lite som mulig.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Letteste måte å ta ut cd-en på er (dette vet du sikkert) å stikke en nål, tannpirker e.l i et lille hullet som er på alle cd/dvd-rommer, så kommer den ut. hvor fikk du det der ifra? jeg har jo ikke sagt noen ting om det står noen form for cd i spilleren. bare at det stinker svidd noe så fytti feite masse av den. men må nok leve med det til over helga..bruke maskina så lite som mulig.. Sorry leste bare Cruz' post og trodde det var en cd i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå