Jon@s Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hmm..smakte Mountain Dew når jeg var i USA. Syns den var i søteste laget, men den er veldig populær blant amerikanere. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hmm..smakte Mountain Dew når jeg var i USA. Syns den var i søteste laget, men den er veldig populær blant amerikanere. Kan huske å ha lest at det var den brusen som hadde høyest sukkerinnhold (ihvertfall mer enn Coke). Lenke til kommentar
r Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Smakte denne brusen for første gang i mitt liv i morges. Må si det var noe av det dummeste jeg kunne gjøre klokken 7 om morningen. Dette var 20 kroner i dass. Den smakte veldig søt Sprite til å begynne med. "Ok," tenkte jeg. Men så kom ettersmaken av råttent saltvann... Ekkelt. Så det var rett og slett ikke digg å komme kvalm (og trøtt) første dagen i en utplasseringsuke... Alt pga. en ekkel og dyr flaske Mountain Dew. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 testet den igjen i dag... smaker....ingenting...verken søt eller noe annet.. bare piss å kjøpe altså, for min del iallefalll... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå