:---{D Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Syns det er litt digg.. man det er masse annet som er bedre! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Den har visstnok vært i Norge tidligere, men da gikk bibel-norge i mot det de omtalte som blandevann. Mener jeg pappa fortalte i USA en gang.. hva mener du? fortell Pointet er bare at den visstnok har vært å få tak i Norge. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god! På Deli deLuca importerer de selv vet du, og du får også bla. Cherry Coke der. Det betyr ikke at det norske bryggeriet brygger det. Innbiller meg at Cherry-coke-en på Deli de Luca er fra Tyskland/Storbritannia. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god! På Deli deLuca importerer de selv vet du, og du får også bla. Cherry Coke der. Det betyr ikke at det norske bryggeriet brygger det. Innbiller meg at Cherry-coke-en på Deli de Luca er fra Tyskland/Storbritannia. Pluss at de har skittles og jelly bellys! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god! På Deli deLuca importerer de selv vet du, og du får også bla. Cherry Coke der. Det betyr ikke at det norske bryggeriet brygger det. Innbiller meg at Cherry-coke-en på Deli de Luca er fra Tyskland/Storbritannia. Pluss at de har skittles og jelly bellys! og Atkins provede godsaker! For å ikke snakke om andre amerikanske godsaker! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Endelig kom den seg til Norge. God brus drakk bare det i USA. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Den smaker sukkervann. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Syntes den var helt lik 7up jeg. Kanskje en anelse syrligere. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Så den idag. Kjøpte den ei. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Den har vertfall vært på det amerikanske markedet så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 kjempe god brus, men VELDI mye sukker i den:( Litt iriterende at den kommer til norge, da tannlegen har sagt jeg ikke får drikke mer brus Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mountain Dew er konge! Hakket under iskald Cola! De selger ikke Cola i automatene pa skolen var, sa hver eneste gang jeg vil ha brus blir det Mountain Dew! Men det er mye sukker, ja... Huff og huff... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 De selger ikke Cola i automatene pa skolen var, sa hver eneste gang jeg vil ha brus blir det Mountain Dew! 'Du motsier de selv Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg drakk mye av denne brusen når jeg var i USA, og jeg savner den sterkt, den var en forbedret versjon av Sprite. *glaforatdenkomhit* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Meh. Kjøpte to flasker i går, og den var egentlig helt grei. Overveldende søt. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 http://home.c2i.net/johnp/nam/brus.htm En test! Ikke jeg som har lagd den Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 OMG har montain dew kommet til norge!?!?! Jeg drikker ALLTID det når jeg er i usa, "smugla" med når vi kom til norge igjen Håper jeg finner den en plass i butikkene her da;) synd at den norske versjonen ikke smaker det samme, overhodet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 De selger ikke Cola i automatene pa skolen var, sa hver eneste gang jeg vil ha brus blir det Mountain Dew! 'Du motsier de selv Åh? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 synes den smakte som 7 up, bare litt mer..."billig-godteri-sukker"-smak. fikk min gratis på en sykkelbutikk, og kommer aldri til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå