LtdEdFred Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Heisann. jeg har Adobe PS 6 på dataen. kjekt å ha når du skal lage sprays til CS og slikt. Når du velger en skrift type velger du utifra en LANG liste og 99% av disse er bare møkk (helt like alle sammen nesten). Driver jo å laster ned nye fonter som ser litt mer ålreite og går an å bruke, men disse blir jo litt vanskeligere å finne med alle de møkka fontene som er der fra før. Har du gjettet hva jeg skal spørre om? hvis du gjettet:Hvordan i helvete kan jeg fjerne de fontene som følger med uten å ødelegge Adobe? er det riktig (kan jeg bare slette C:program filescommon filesAdobeFontsReqrdCMaps) (gjorde dette med C:WINDOWSFonts engang for å slippe å ha så mange å velge mellom i Word. Det endte opp med at hver gang jeg åpnet et program som trengte disse fontene kom det en feil mld(jævla irriterende når det kommer hver gang i en lang periode) og programmet så helt snålt ut) Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 i windows 2000 går du inn i kontroll panelfonts høyre museklikk på den eller de fontene du skal fjerne "delete" husker ikke om det er sånn du gjør det på 98ME hva bruker du forresten? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 jo ikke slett system fontene ,det er sikkert det du har gjort,som Ariel,times new roman osv Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Quote: [TWM]Baltazar skrev:Heisann. jeg har Adobe PS 6 på dataen... Lasta ned no warez nå? :wink: Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 tenkte på os version! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 Quote: On 2001-11-16 18:04, jan rune skrev:i windows 2000 går du inn i kontroll panelfontshøyre museklikk på den eller de fontene du skal fjerne "delete" husker ikke om det er sånn du gjør det på 98MEhva bruker du forresten?Jeg kjører Win XP Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 Quote: Lasta ned no warez nå? :wink: Nei hvordan kan du tro noe sånt. Jeg betalte 5500,- for det........ ehh Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 da vet jeg ikke har xp(pirat:) ) liggende på cd,men har ikkke orket alt stresset bare for å prøve det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 fins jo mange FontManager program. Adobe har jo ett selv! gjør det jo mye enklere. Det er jo et must for en font elsker anbefaler forresten http://www.007fonts.com (vet det er større men kom ikke på andre ;D) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå