SirDanceAlot Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Coop gjenntar suksessen Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Ser ut som en veldig bra deal (som sist): Intel Pentium 4 prosessor på 3,4 GHz (HT) 800 MHz FSB Intel 915P brikkesett Nvidia GeForce 6610XL grafikkort, PCI-express med DVI og TV-ut 250 GB harddisk, 7200 rpm, SerialATA 512 MB DDR-RAM minne 16x DVD+-R/W brenner 10/100 Mbit nettverk WLAN 802.11G trådløst nettverk 56 Kbit faxmodem 8-kanals lyd ut 1 Firewire-port bak og 1 foran 4 USB-porter bak og 2 foran Innebygd Bluetooth-adapter TV-tuner for både analoge og digitale signaler (DVB-T) Tilkoblingspanel i front med kortleser for de fleste formater (inkl xD-kort) Trådløst tastatur, trådløs optisk mus, samt fjernkontroll (til multimedia formoder jeg). Win XP home Pris: 8.990 kroner. Legg merke til at den både har S-video og SCART ut. Innebygt BT-adapter + leser for minnekort er jo også en bra sak som man vanligvis gir noen hundrelapper for, det samme gjelder jo fjernkontrollen. Trådløst nettverk er jo også et pluss. Me like! Endret 29. januar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det ironiske her er at coop klarer å tilby mer pc for penga enn de store elektronikk kjedene Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Det ironiske her er at coop klarer å tilby mer pc for penga enn de store elektronikk kjedene Får håpe fler eldre og familiefedre går for dette tilbudet enn og kjøpe pakket dem selger på elkjøp og andre steder.Veldig grei pc til en bra penge det her Endret 29. januar 2005 av Mio Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Dette er seriøst dritbillig! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Dette er seriøst dritbillig! Det var vel å ta i litt, du klarer fint å bygge like bra eller bedre til samme prisen eller til og med litt midre, men det var veldig billig til å være ferdig pc Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Dette er mye for pengene ja - og en annen ting som slo meg: For en fantastisk fordel det er (for mannen i gata) at ting som trådløst nettverk, Bluetooth, kortlesere for minnekort osv. faktisk er ferdigkonfigurert med drivere på plass. Å installere slike ting er jo et mareritt for de som ikke er spesielt PC-kyndige - jeg har ikke tall på de gangene jeg har måttet hjelpe venner og bekjente med relativt enkle ting som å installere drivere/oppsett av ekstrautstyr som er kjøpt til PC'en i ettertid. Skulle jeg ha byttet maskin om kort tid hadde jeg seriøst vurdert denne selv om alle mine tidligere PC'er har vært selvbygde. Endret 29. januar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
sdn Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har du COOP medlemskort for du trukket fra prosenter på kjøpet, direkte i kassa om du handler på OBS om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har du COOP medlemskort for du trukket fra prosenter på kjøpet, direkte i kassa om du handler på OBS om jeg ikke tar helt feil. Nei du får kjøpeutbytte som utbetales 1 gang i året. Varierer fra 3-1%. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Unektelig et bra tilbud! Men jeg forstår det slik at det kommer helt uten annet pc-tilbehør. Når jeg tenker etter er det fremdeles et bra tilbud! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei, Hvorfor 2 tråde om det samme?? Mvh Kimmer Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvordan blir det med brukersupport ? Det blir som nevnt sikkert mange fedre som ikke vet forskjellen på floppy å CPU som kommer til å kjøpe denne. Hvilket merke ? Har hørt rykter om det er en tysk fabrikant som lager dem ? Det virker jo fryd og gammen.... men PC hos OBS! ? noe sier "hold ann kjetting" her.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Er nok som sist; Medion / Cybercom med koponenter fra: - MSI (hk og gfx) - Seagate HDD - Pioneer DVD-RW - SwissByte minne -TV kort fra phillips EDIT: Full telefonsupport i tillegg til drivere og mail support fra www.medion.com Til ære for "gogutten" min..... kjære AMD 64 3,2.... dypt elsket... så brått revet ifra meg.... *snufs* Huh? Klokkedøden? Endret 29. januar 2005 av Okay Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Klarte å få inn massiv strøm fra uttaket, som slo ut det meste..... Står nå kondemnert hos forhandler og venter (og ber) om innboforsikring.... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det virker jo fryd og gammen.... men PC hos OBS! ? noe sier "hold ann kjetting" her.... bare i hodet ditt da!! Uansett så har vel tidligere kunder gode erfaringer! Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det kan godt være... men hadde Elkjøp begynt å selge ost, så hadde jeg vært skeptsik til det også Har ikke en slik pc, den kan for alt jeg vet være god. Har hørt skryt om den første, men jeg har prinsipp å aldri kjøpe ferdig uansett så.... Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg tror dette er et veldig bra tilbud for de som ikke stiller de største krav til merker og "ekstrem ytelse". Med andre ord en PC som passer perfekt til mindre familier og studenter... Også har du jo denne telefon servicen som gjør det enkelt å få hjelp. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Vi kan ta diskusjonen vidare i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=368739 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg