Gå til innhold

Bass og diskant

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nytt hovedkort med 5.1,hadde 5.1 pci lydkort før,men siden jeg fikk det samme korte på det nye hovedkorte,gadd jeg ikke ha 2 stk.

Før kunne jeg justere bass og diskant på avanserte kontroller,men nå går det ikke mer,hva må jeg gjøre for å få til det?

Jeg kommer inn på menyen der det skulle gå ann å justere bass og diskant,men bass/diskant feltet er grått,og kan ikke flyttes på.

Er da altså tone kontrollene jeg ikke får rørt,det gikk før.Vil nesten tro at det også skulle gå ann å få justert der,når jeg kommer inn på den avanserte menyen.jeg kan velge om jeg vil bruke høyatalere på line/microphone inngangene.Er sikkert bare en bagatell feil jeg ikke finner,en rute jeg skulla ha krysset på for å få åpnet og justert.

Hadde vært kjekt siden jeg har koblet til hjemmestereon..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å trykk på alt du ser frem til du får muligheten.

Men kan anbefale at du fortsatt bruker PCI kortet, da slipper CPU å jobbe med lyden også, tar fra 5-10% av kapasiteten.

Vet ikke hvilket kort du har, men de fleste separate lydkort har bedre lyd en de integrerte. Vet at de nye brikkesettene til Intel har bedre lydkort an en del av de separate.

Lenke til kommentar
Prøv å trykk på alt du ser frem til du får muligheten.

Men kan anbefale at du fortsatt bruker PCI kortet, da slipper CPU å jobbe med lyden også, tar fra 5-10% av kapasiteten.

Vet ikke hvilket kort du har, men de fleste separate lydkort har bedre lyd en de integrerte. Vet at de nye brikkesettene til Intel har bedre lydkort an en del av de separate.

hehe,har trykket på alt,men blir ikke så mye klokere.men lyden er omtrent som før,kanskje bedre,men savner at jeg kunne justere bass/diskant..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...