Knopfix Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har akkurat kjøpt min første SATA harddisk,hvordan skal jumperen stå når jeg skal innstallere oprativsystem på den? Power up in standby? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har akkurat kjøpt min første SATA harddisk,hvordan skal jumperen stå når jeg skal innstallere oprativsystem på den?Power up in standby? Trenger ikke tenke på jumper på sata disker Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 takker for raskt svar Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Med mindre hovedkortet har en jumper for å aktivere SATA kontrollerene da... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Finner SATA hardisken i både BIOS og Windows som er innstallert på IDE-E harddisk men når jeg skal innstallere Windows på SATA hardisken så blir innstallasjonen avbrutt etter å ha trykket F6,håper det går med en driver på diskett eller går det ann å bruke en cd i stedet fordi diskettstasjonen har sannsyneligvis tatt kvelden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå