Gå til innhold

Gærninger på QXL!

Anbefalte innlegg

Helvete's *****gubber på QXL!

Er en rimelig vandt mann når det gjelder heftige diskusjoner fra business, men QXL begynner ta "kaka".

For en tid siden ble jeg "saksøkt" og bokstavelig talt anmeldt for svindel/bedrageri etter og ha solgt en vare der. Personen påstod han aldri hadde mottatt varen, men jeg hadde kvitteringer og full dokumentasjon på at denne var utlevert.. Tider senere fikk jeg en "beklagelse" fra lensmannen at saken var henlagt pga manglende bevis..... jah visst skal du ta deg **** på at det er henlagt fra min side....

Nå kommer en annen dust og påstår at jeg solgte en PIII FCPGA prosessor når det stod Socket 7 Celeron i annonsen, tosken kjøpte et FCPGA hovedkort og klemte socket 7 celeron prosessoren inn der.....

Herregud og fader vår! lever vi ikke blandt annet en duster????

Skal sammle opp en massevis med slike lapper nå og saksøke alle i tur og orden på sammlebong den dagen jeg blir så forbanna jeg sprekker!! Er ikke dårlig forretningsmann for det.... Det er fornærmelse og grov uforskam mot næringsdrivende av duster med lav IQ!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den som er uten skyld kan kaste den første sten eller hva:)?

Har selv solgt en p2 350mhz cpu på qxl for 500 kroner til en som ikke hadde slot1 hovedkort, men socket7. Jeg sa til han at denne vil ikke passe hos deg men han insisterte gang på gang og jeg sa ja okda du kan jo prøve, fint sa han gi meg kontonummeret ditt så setter jeg inn penger.

Gikk en uke ikke noe skjedde, så ringte han igjen og sa jeg fikke ikkke til å bruke nettbanken kan vi prøve igjen? Jeg sa igjen at du denne cpuen passer ikke til din pc så vi kanselerer kjøpet ok? Igjen insisterte han...

men pengene fikk jeg aldri, så cpuen ble solgt til en annen kis for 450:)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-17 07:09, psilocybe skrev:

socket 7 celeron? trodde socket 7 bare gikk opp til p233 mmx, samt amd k6-2 550.

*klø seg i skjegget*

Sant nok , det finns ikke noe Socket 7 Celeron...

Socket 7 = er pentium 60-233 Mhz

Socket 7 = AMD opp til K6-2/K6-3 550 Mhz

Derimot finns det Slot 1 og FCPGA/FCPGA2 Celeron

Foresten psilocybe gidder ikke klø meg i skjegget ,, i know ! :grin:

Så Abdullah hmm tror nok enten du skrive feil her eller att du selv har "tabba" deg ut.

(Tror mest på tabba da du 2 ganger nevner socket 7 celeron , noe som IKKE finns.

Flaut spør du meg, ja da du selv skjeller ut andre for og være tosker og duster.

Tenker det var en Slot 1 celeron du solgte og den passe ikke inn på noe FCPGA hovedkort.

Så leksa til Abdullah må vel være, hvorfor kalle andre en tosk når du har kan være det selv :grin:

Ment som en spøk :wink:

men samtidig en "lærepenge"

ja han skjelle jo ut så mange på qxl for og være duster og tosker også viser det seg motsatt ?

The days of the Hammer...

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-17 09:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Tracker skrev (2002-06-17 09:12):

Derimot finns det Slot 1 og FCPGA/FCPGA2 Celeron

Celeron kom først som Slot1 (266-433?), deretter PPGA (300-533), FC-PGA (566-1.1) og sist FC-PGA2.

PPGA, FC-PGA og FC-PGA2 bruker Socket370.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...