ventrec Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Heisann. Når jeg har hatt datamaskinen på i en liten stund så pleier ting å fryse. Tar jeg f.eks opp winampen og skal velge en sang, så fryser programmet. Og når jeg da skal åpne task managern så kommer ikke den opp, men ikonet i trayen vises fordeom. Så da må jeg restarte datamaskinen via knappen på kabinettet, noe som ikke er så veldig sunt for pc'n. Så jeg lurte på om det var noen der ute som kanskje hadde en innsikt i hva problemet kunne være? Har prøvd å scanne datamaskinen min med både norton antivirus og spybot search & destroy, men uten resultater som hjelper. Forslag mottaes med takk! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er antagelig en defekt komponent i systemet ditt, prøv å strippe ned systemet til kun det som er absoulutt nødvendig for å få pcen til å starte og gå (cd-rom, reset-knapp, leds, evt øys og pci komponenter taes ut) og se om du får i gang systemet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå