Gå til innhold

Noen har knerta Onyxia!

Anbefalte innlegg

kanskje ikke for spillere, men hva er det som sier at mobs ikke kan være det?

har da sett NPC'er som er både 65, 62 og slikt rundt om kring.

Og når du tenker på at det er snakk om ett raid instance man kan være 40 stykker i, så er det ikke utenkelig om Onyxia er lvl 500 Elite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og når du tenker på at det er snakk om ett raid instance man kan være 40 stykker i, så er det ikke utenkelig om Onyxia er lvl 500 Elite.

Tenk, hvis hun hadde vært lvl 500, tror du virkelig ikke hun hadde resista alle spells og attacks?

Lenke til kommentar

Tenk, hvis hun hadde vært lvl 500, tror du virkelig ikke hun hadde resista alle spells og attacks?

Om hun hadde vært lvl 500 så måtte du ha slått opp telt foran henne for å kunne ta en pause når du ikke gadd mer..

*EDIT: Forresten, om du ville ha kjørt på alle 40 til å attacke hun med en gang ville dere tapt så grisemye at du ikke vet. Må ha taktikker for å ta hun der..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Med en hp/mana/resist-kurve som går helt stødig opp fra level 60 til 500 vil det være helt UMULIG å treffe en level 500 elite, for ikke å snakke om å drepe den.

Og det å nerfe betyr at noe gjøres dårligere.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
For alle som sloss henne tror jeg hun har samme hitrate som en level 62 elite, at du treffer henne like mye som du ville truffet en på level 62! Men bare at hun er meget mektig og mye sterkere enn en level 62 noen gang hadde kunne blitt...

Lvl 62 virker mest rimelig ja.

Lenke til kommentar
Litt OT, men hva betyr nerfed?

Å "nerfe" noe betyr å nedjustere (noen vil si ødelegge) "verdien" på et objekt/handling.

Eks : Et sverd har attack rating 95%, utvikleren nerfer våpenet og det får en attack rating på 50%.

Nerfing blir gjerne gjort for å balansere spillet.

Lenke til kommentar

"Nerf" i seg er en betegnelse på en rekke skumgummileketøy.

Nerf-uttrykket kommer fra Ultima Online. Og etter Origin endret et sverd til å bli svakere, klagde spillere og sa "It's like hitting with nerf swords". At de da var med på å lage historie tror jeg ikke de tenkte så mye på, det var viktigere å få fikset skumgummisverdene sine ;)

Endret av cairn
Lenke til kommentar

Cosmos finner ikke på informasjon, den bare viser data som allerede er der?

Så hvis blizzard har satt lvl 500+ på onyxia, så er det vel lvl 500+... Om utviklingen fra lvl 0-60 og videre til 500+ er lineær er noe helt annet..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Så hvis blizzard har satt lvl 500+ på onyxia, så er det vel lvl 500+... Om utviklingen fra lvl 0-60 og videre til 500+ er lineær er noe helt annet..

Såvidt jeg vet er 500 levelen Cosmos viser når en mob har høyere level enn hva man kan se (10 levler over seg). 500 vil da ikke si at mob er av level 500, men den er minst level 70. 500 er bare et tall som står på alle mobs som er for høye til at man kan se hvilken level de er. Såvidt jeg vet (bruker ikke cosmos).

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er 500 levelen Cosmos viser når en mob har høyere level enn hva man kan se (10 levler over seg). 500 vil da ikke si at mob er av level 500, men den er minst level 70. 500 er bare et tall som står på alle mobs som er for høye til at man kan se hvilken level de er. Såvidt jeg vet (bruker ikke cosmos).

Feil.

Cosmos viser korrekt lvl for mobs og spiller som er mer enn 10 lvler høyere enn deg. Har sett mobs med lvl fra 40 - 58 når jeg har vært i soner jeg ikke skulle vært i :) Blant annet når jeg flyr fra IF til SW flyr jeg gjennom høy lvl soner hvor creep lvl stemmer overens med hvilken lvl Blizz anbefaler for sonen.

Lenke til kommentar

mmmtjaa... kansje.. men når jeg da er lvl 29, og kan se at det står lvl 65 på en fiende så.. vel det blir vel kansje litt feil det og? men, det at den leser opp til et viss punkt og etter det punktet bare setter resten til 500 er jeg med på :)

Lenke til kommentar

kan ikek si meg enig i den påstanden. Fordi jeg så en horde engang og han var ?? level for meg MED cosmos. Der hvor tallet skulle stått når jeg trykka på den, sto det 4.

Er han lvl 4 nå da?

Lenke til kommentar

Som andre har sagt så er 500 bare et tall som Blizzard satte for at hun alltid skulle være lvl ??. Hvis du vil gå rundt å si at Onyxia er lvl 500 så værsågod, men det har ingenting å gjøre med hvor sterk hun er. Vil tro hun er like vanskelig å treffe som en lvl 62-63, men hun har selvfølgelig jævli mye hp og spesielle angrep osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...