Omar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvilket "fylke" er onyxia i da? lurt på det lenge nå. Hun er i Dustwallow Marsh Jeg trodde hun var under stormwind jeg? Du mener vel ikke stockades? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 er de dudsa bygd opp perfekt? alle er medlem av "ruined" så de har sikkert spilt MYE sammen, og laget perfekte items til hverandre? Så de som skulle heale hadde en perfekt oppbygd heal skill? osv Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 er de dudsa bygd opp perfekt?alle er medlem av "ruined" så de har sikkert spilt MYE sammen, og laget perfekte items til hverandre? Så de som skulle heale hadde en perfekt oppbygd heal skill? osv Er det guilds du mener? Er enig at det er en fordal å ha spilt mye sammen, men det du sier om perfekte itms og karakterer holder ikke mål. Dette er folk som har spilt sinnsykt mye og skaffet seg masse bra ting, men det finnes ikke perfekte items og det er ALLTID noe som er bedre. Hvis du søker på lvl 60 characters på thottbot, vil du finne ut at de fleste er ganske forskjellige, hvertfall når det gjelder utrustning, selv om de er samme klasse. Perfekt oppbygd healing skill er vel maks på healing, men jeg tror det kommer mer an på å bruke det riktig, enn å bygge det opp riktig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 er de dudsa bygd opp perfekt?alle er medlem av "ruined" så de har sikkert spilt MYE sammen, og laget perfekte items til hverandre? Så de som skulle heale hadde en perfekt oppbygd heal skill? osv Er det guilds du mener? Er enig at det er en fordal å ha spilt mye sammen, men det du sier om perfekte itms og karakterer holder ikke mål. Dette er folk som har spilt sinnsykt mye og skaffet seg masse bra ting, men det finnes ikke perfekte items og det er ALLTID noe som er bedre. Hvis du søker på lvl 60 characters på thottbot, vil du finne ut at de fleste er ganske forskjellige, hvertfall når det gjelder utrustning, selv om de er samme klasse. Perfekt oppbygd healing skill er vel maks på healing, men jeg tror det kommer mer an på å bruke det riktig, enn å bygge det opp riktig. var et spørsmål. Ikke en påstand Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) er de dudsa bygd opp perfekt?alle er medlem av "ruined" så de har sikkert spilt MYE sammen, og laget perfekte items til hverandre? Så de som skulle heale hadde en perfekt oppbygd heal skill? osv Er det guilds du mener? Er enig at det er en fordal å ha spilt mye sammen, men det du sier om perfekte itms og karakterer holder ikke mål. Perfekt oppbygd healing skill er vel maks på healing, men jeg tror det kommer mer an på å bruke det riktig, enn å bygge det opp riktig. Dis/Holy Discipline 27 Pts Unbreakable Will 5/5 Improved Power Word: Shield 3/3 Improved Power Word: Fortitude 2/2 Mental Agility 5/5 Mental Strength 4/5 Improved Mana Burn 2/2 Meditation 5/5 Inner Focus 1/1 Holy Magic 24 Pts Improved Renew 5/5 Holy Specialization 5/5 Spiritual Healing 5/5 Improved Healing 5/5 Improved Flash Heal 2/2 Improved Prayer of Healing 2/2 ..en bra healerbuild. Og som alle andre sier her, det går vel ikke ann å bli "ferdig" med å ha alle de beste itemsa i spillet... Endret 2. februar 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det noen video av dette? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tviler jeg sterkt på Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hehe... er lenge siden jeg har sett en så lang tråd og forstått så lite Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hehe... er lenge siden jeg har sett en så lang tråd og forstått så lite Hehe.... Er snakk om noen guilds som har klart å drepe en lvl 500 elite mob (Onyxia) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hun er ikke lvl 500. talemåte sikkert. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hun er ikke lvl 500. Jupp. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 omtrent det samme som om horde folk skulle ha klart å drepe han ene druiden på toppen av tårnet på tedrassil? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror det er som å inta orgrimmar og drepe båre Thrall og han Troll bossen som er i samme rom som han på en gang, med 30 level 55 npc vakter rundt Ca. like vanskelig Lenke til kommentar
Omar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Eller å komme seg helt inn til King Magni i Ironforge og drepe han.. (Lvl 500 elite boss) Endret 2. februar 2005 av Omar Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De er IKKE level 500, det er bare noe Cosmos og eventuelt andre UIs sier. Tenk deg selv, du er level 5 og vil slå en som er level 50. Du treffer ikke engang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg så lvl 500+ på den druiden på tedrassil leeeenge før jeg fikk cosmos... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De er IKKE level 500, det er bare noe Cosmos og eventuelt andre UIs sier. Tenk deg selv, du er level 5 og vil slå en som er level 50. Du treffer ikke engang. Jo, Onyxia er lvl 500 Elite for faen! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke noe som heter lvl 500. De skriver lvl 500 fordi de skal være "ukjent".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå