ahpadt Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Les og gap: http://forum.wownorge.net/index.php?showtopic=1335&st=0 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 haha, da må jeg bare si som det ble sagt på www.worldofwarcraft.com forumet. "Nerf Koreans please" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Klar over det, men det er ikke sikkert at alle er på de forumene. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har fått det med meg jeg og ja. Leste det på WoW offisielle forum, allerede en 20 siders lang diskusjon der elns Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 NIce... jeg vil også drepe hu Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Usaklig gode drops, dog 2/3 leather? Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Noen som har lyst å paste listen over drops hit? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Usaklig gode drops, dog 2/3 leather? Ja, er det ikke flott? Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Noen som har lyst å paste listen over drops hit? http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=1075694&P=1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bah, jeg synes det var elendige drops... Seriøst, de har 3 items som de skal dele på 40stk, og de får ikke tatt Onyxia på nytt på 5 dager etter å ha drept henne. Dårlig sjanse for å få et item hvis du er med i en slik gruppe da. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Løpe inn med rouge (fra motsatt lag) og bruke stealth og ta alle 3 itemsene??? man mister jo ikke items når man dør:P) Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Måten vi gjorde det i AO var at hver gang man var med på raid bygde man opp poeng man kunne bruke på å by på loot'en, dermed sikrer en at en alltid har mange som er med likt som de som jobber hardest får lønn for strevet. De gutta der har sikkert noe langs samme linje på gang. Endret 29. januar 2005 av Monsoon Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Løpe inn med rouge (fra motsatt lag) og bruke stealth ja, hvis man bruker rouge i ansiktet så er du godt kamuflert vett Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Oddsen for å bli treffi av noe med area of effect er ganske stor med 40 spillere og en sånn episk boss. For ikke snakke om at stealthen må vel brytes uansett for å tap'e Onyxia..? Trur det er ganske usannsynlig en kan gjennomføre det ^^ og om en hadde fått det til hadde 40 mann og danseband sendt etter en GM. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hva er en GM? rogue da? hehe Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 GM = GameMaster.. Blizzard ansatte som er i spillet (I form av andre spillere) for å hjelpe deg med problemer osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hvorfor skulle egentlig GM bry seg da ? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Løpe inn med rouge (fra motsatt lag) og bruke stealth og ta alle 3 itemsene??? man mister jo ikke items når man dør:P) Vel, de største problemet er vel uansett at det er en instance, det er kun raid-gruppa som kommer inn der. Ingen andre kan gå inn i samme instance. Om det ikke var en instance hadde det uansett ikke vært fritt frem for andre å plukke opp tingene. Hvis du mente å snike seg inn for å angripe henne litt før de andre slik at looten blir din så fungerer ikke det heller. Det er fortsatt en instance, og dessuten ville de andre se at de ikke kom til å få uttelling for å ta henne (grå bakgrunn på navnet hennes). Da ville det bare vært å vente på at hun drepte deg, og banke henne etterpå. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Også trenger de ikkje vente lenge på at du dør siden alt som har under 2000 hp dør automatisk bare hu farter litt fyr på de. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 haha, da må jeg bare si som det ble sagt på www.worldofwarcraft.com forumet. "Nerf Koreans please" Haha. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå