ludolf Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg har fått til dette 2 ggr. nå i natt Begge gangene skjedde det under kjøring av 3Dmark 2001 SE på nøyaktig samme sted (High Polygon Count (8 lights)). Første gangen fikk jeg blåskjermen "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL", ved restart kom sirenen. Før testen hadde jeg forandret settings for RAMMEN i Bios, jeg hadde forandret fra "normal mode" til "turbo mode" samt forandret fra Cas 2,5 til 2,0. Ved det andre tilfellet rebootet maskinen av seg selv i 3DMark, og kom med sirenen. Forut for testen denne gang hadde jeg satt opp fsb til 148 MHz ved divideren 4/5/2/1 System: P4 1600 NW Abit SD7-533 768 MB Samsung DDR PC2700 CL 2,5 Abit Siluro GF4 ti 4400 Core voltage er satt til 1,6 V. CPU temperatur er antatt å ha vært ca. 58 grader C, til sammenligning var dette temperaturen under kjøring ac 3DMark demoen. Noen som har lyst til å kommentere dette? Er det RAMMEN som ikke greier 185 MHz mon tro? [ Denne Melding var redigert av: ludolf på 2002-06-17 08:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå