kim Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) jeg fikk tilsendt en video snutt fra en kompis som viser som en rar fil på skrivebordet mitt, han sier at jeg skal gjere om navnet! så jeg trykker f2 og skriver .avi eller .mpeg på slutten av filnavnet men det vil fremdeles ikke fungere. Error: E:\Downloads\norsk_oppgave.avi.zip The archive is either in uknown format or damaged Takk for hjelp! --- Edit: Vegard: logg ut fra brukeren min! - the real kim Endret 28. januar 2005 av kim Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 .zip på slutten av filnavnet viser at en er pakket ned. Da må du først pakke opp filen for å kunne se den. WinZip er et bra program til dette formålet. Ellers er det bedre å omdøpe et filnavn via dos-vindu da skriver du bare "rename norsk_oppgave.XXX norsk_oppgave.YYY" XXX står da for f.eks avi og YYY kan være mpg Håper dette hjalp deg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Vegard: logg ut fra brukeren min! - the real kim The real kim: Husk å logge deg selv ut når du forlater en maskin som brukes av andre. Det er ditt ansvar, og du står ansvarlig for alt som skrives under ditt brukernavn. Kan få fatale følger Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg