Gå til innhold

Problemer med gainward geforce 6600gt.

xanmail

Anbefalte innlegg

Lurte for det første på hvor mye powersupplyen burde være på for å kjøre ett vanlig amd xp athlon 2000+ system med gainward geforce 6600gt.

Mitt største problem er at når jeg spiller, så får jeg masse streker på skjermen etter en stund, som etterhvert utvikler seg som en liten twister midt på skjermen, som bare blir verre og verre, etter 20-30 sekunder henger maskinen seg, eller bare restarter. Noen gode tips? antar at det muligens kan være defekt skjermkort. For maskinen var aldri sånn før jeg fikk 6600gt kortet.

Testa nettopp kortet i need for speed underground 2 i top detail i 1280x1024. Grafikkortet er ifølge grademåleren oppe i rundt 70 grader inne i spillet, vifta står på 100%, og jeg har satt ned kortet til "safe mode". Noe galt med kjølinga?

Endret av xanmail
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har funnet ut av at det er kjølinga som er problemet nå. Sannsynligvis at viftekontrolleren ikke fungerer, fordi den setter ikke opp farten når en kjører 3d. gpu'en var oppe i nesten 70 grader isted under spilling av nfs underground2. Får ta en telefon til komplett på mandag for å høre hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...