Hanzo Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Mine nye Seagate disk holder 40 grader med litt lett arbeid i windows... Jeg synes dette er litt vel mye, og lurer rett og slett på om det kan være skadelig? Det er disken som generer varmen primært, har ikke tideligere hatt problem med at andre disker har blitt så varme. Går dette greit, eller bør jeg finne en eller annen slags kjøler? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 40 grader er vel ikke all verdens for en harddisk? Selvfølgelig varer disken lengere hvis den holder en lavere temperatur, men jeg tror ikke 40 grader er spesielt skadelig. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 40 grader er vel normalt for en harddisk uten spesiell kjøling. Kan jo f.eks ta en vifte foran harddisken(e) og sette den på 5V istedet for 12V. Vil nok senke temperaturen betraktelig. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 God kjøling i kabinettet er ett must i disse dager. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Min seagate barracuda disk holder 60 grader etter 3 timer med spilling, musikk, surfing osv. Dette er mye synes jeg, men det er snakk i en barebone. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Som sakt før 40 grader er ikke skadelig for disken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå