olechrt Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har et Radeon 9600 grafikkkort, Samsung 173T LCD-skjerm og windows XP. Standardinnstillingene for fargebalansen som vises på skjermen er for lyse, derfor har jeg alltid justert gammaverdiene i ati-driverne under "egenskaper for skjerm" -> "innstillinger" -> "avansert" -> "farge". Problemet oppsto etter at jeg installerte Adobe Photoshop CS 8.0. Hver gang jeg starter opp PC-en overstyrer Photoshop på en måte fargebalansen som skjemen viser selv om jeg ikke kjører Photoshop. Dersom jeg går inn i ati-driverinnstillingene stilles fargebalansen tilbake til det jeg selv har stillt inn, automatisk. Men neste gang jeg starter PC-en er problemet tilbake. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ligger Adobe Gamma i oppstarten? I så fall; Start > Kjør > MSConfig > Oppstart > Fjern hake på "Adobe Gamma Loader" Mulig jeg har oversett noe nå. Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ligger Adobe Gamma i oppstarten? I så fall; Start > Kjør > MSConfig > Oppstart > Fjern hake på "Adobe Gamma Loader" Mulig jeg har oversett noe nå. Du var min reddende engel! Takk det løste hele problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå