Nitrius Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Til dere som har dette kabinettet. Hva syns dere om det? er dere fornøyd eller misfornøyd? og hvorfor? Hva liker du og hva misliker du med kabinettet? Hva var det som gjorde at du kjøpte kabinettet? Har du testa med TT sitt big water vannkjølings sett? vis ja hvordan ble det? Har nemlig tenkt å kjøpe meg dette kabinettet selv og det er av grunnen til at jeg nettopp har fått meg TT big water vannkjølings settet. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er lekkert! Men som jeg skrev i en annen post her: Hvor får du kjøpt det? Og pris? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 De fleste nettbutikker har det inne. Her har du en link til prisguiden, der har du en oversikt over de fleste nettbutikker som har kabinettet. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25399 Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Okei, men da hiver jeg meg på ToxicMan sitt forsøk på svar og tilbakemeldinger om dette kabinettet! Jeg har forresten også anskaffet meg TT sitt BigWater system, og lurer på hvordan det fungerer med dette kabinettet. Jeg bruker det nå i et gammelt (og grått) RaidMax kabinett, og her er det snaut om plassen! Lenke til kommentar
HAG Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nett flytta inn med ny maskin i sort Shark, "problemet" er viftene - ThermalTake har ikke funne de som bråker minst Har begrensa de med en rheostat, men lager adapterkabel og gir de 5V som "JimRamse" har gjort i sin Shark (omtalt en annen plass i forumet). Skal være litt ekstra plass med tanke på vannkjøling - TT Bigwater kommer 16. feb. til PS (julekalender) Kan se ut som eg må flytte vifta på "strømkjøleren" på hovedkortet mitt for å sette radiatoren inne som TT har gjort her: http://www.thermaltake.com/xaserCase/shark/black/black.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå