Gå til innhold

Hva syns dere om TT sitt Shark Kabinett?

Anbefalte innlegg

Til dere som har dette kabinettet.

Hva syns dere om det? er dere fornøyd eller misfornøyd? og hvorfor?

Hva liker du og hva misliker du med kabinettet?

Hva var det som gjorde at du kjøpte kabinettet?

Har du testa med TT sitt big water vannkjølings sett? vis ja hvordan ble det?

Har nemlig tenkt å kjøpe meg dette kabinettet selv og det er av grunnen til at jeg nettopp har fått meg TT big water vannkjølings settet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, men da hiver jeg meg på ToxicMan sitt forsøk på svar og tilbakemeldinger om dette kabinettet! Jeg har forresten også anskaffet meg TT sitt BigWater system, og lurer på hvordan det fungerer med dette kabinettet.

Jeg bruker det nå i et gammelt (og grått) RaidMax kabinett, og her er det snaut om plassen!

Lenke til kommentar

Nett flytta inn med ny maskin i sort Shark, "problemet" er viftene - ThermalTake har ikke funne de som bråker minst :ermm: Har begrensa de med en rheostat, men lager adapterkabel og gir de 5V som "JimRamse" har gjort i sin Shark (omtalt en annen plass i forumet). Skal være litt ekstra plass med tanke på vannkjøling - TT Bigwater kommer 16. feb. til PS (julekalender) :thumbup: Kan se ut som eg må flytte vifta på "strømkjøleren" på hovedkortet mitt for å sette radiatoren inne som TT har gjort her: http://www.thermaltake.com/xaserCase/shark/black/black.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...