nettis Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Kjenner noen til program som kan "utsette" denne 30 dagers prøveperiode? Er veldig spent? Lenke til kommentar
christt Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Det du spør etter kalles en crack og er ikke akkurat så veldig lov... Moderatorene på forumet her blir heller ikke så glad for at man snakker om sånne ting, da dette bryter med retningslinjene for forumet. Forøvrig legges det ofte ting i registeret som forteller programmet når du begynte å bruke det, osv... Eller det kan legges i andre filer... Jeg vil i hvert fall ikke anbefale deg å knote for mye med registeret. På noen (ofte gamle) programmer funker det faktisk å stille klokka på maskina tilbake... :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Husker før i gamle dager... da var det bare å skru fram datoen på pc'en din da du installerte det.. Også tilbake etterpå. Det gikk også å bare skru tiden tilbake... Men dette har ikke jeg sagt. Jeg teller til ti, så er denne stengt!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 02:58, Jimmy Pop skrev:Jeg teller til ti, så er denne stengt!! Neida... moderatorene har vært tilnærmet fraværende i helgen. Hvis de ikke lurker noe fryktelig da Lenke til kommentar
jall| Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 det er jo mange programmer som man fortsatt kan skru fram datoen på, eller så kan man slette fila med info om programmet i regedit, for da kanskje programmet trur at det har blitt lagt inn på nytt.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Da sier vi stopp. Dette er i strid med punkt 5 i retningslinjene, og selv om det ikke har kommet fram noe som bryter retningslinjene direkte, sier jeg stopp. Bedre føre var..... Moderator yummy, som for tiden oppholder seg i stabile 8 grader omgitt av frukt og grønnsaker fra 7 - 15++. Fin jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg