Aasgaard Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Er det noen som vet om dette tastaturet har norsk tegnsett? Kan ikke se at det står noe som helst om det. :/ http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no....12.1.12.1.17.0 Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tenkte å starte en tråd angående tastatur jeg og, men jeg kan vel spør her: Er tastaturet på ibook på norsk? Tenker da å kjøpe ibook fra eplehuset. Men det er vel det samme som fra apple.no? -Sondre Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Apple.no selger tastatur med norsk tegnsett, og iBooker bestilt og kjøpt i Norge har også norsk tegnsett. Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Okei, takk skal du ha. Men en ting til om tastatur, tastatur på mac og pc de samme? bortsett fra windows-tasten da naturligvis. Er de veldig forskjellige eller helt lik? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Flott, takker. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Okei, takk skal du ha. Men en ting til om tastatur, tastatur på mac og pc de samme? bortsett fra windows-tasten da naturligvis. Er de veldig forskjellige eller helt lik? @-tasten er plassert på en 300-ganger bedre plass, ellers er forskjellene små. Det er også en eject-knapp helt øverst til høyre for CD-spilleren. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 eneste er at jeg brukte 10 min på å finnen @ tasten første gangen.. Med fader så mye lettere... (Og cmd + Q for å lukke programmer er forresten veeeldig mye bedre enn alt + F4 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå