Ildflue Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei, jeg fikk telio rundt årsskifte og jeg lurer på om de har sagt opp Telenor abbonomentet mitt og om jeg nå ringer etter Telio sine priser eller Telenor. Nummeret er portert og alt skal funke. Men når jeg fikk en regning av Telio 04/01 så var bare månedsavgiften oppført. I "Mine Samtaler" står alle samtalene som normalt, men når man trykker på fakture for å se betalingsgrunnlaget kommer ikke noe. Har ringt en del til USA og er redd for at det plutselig dukker opp den kjipe regninga. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du får to regninger pr mnd fra telio. En på mnd avgift og en for bruk. Er regningen under 200 tror jeg så blir denne videreført til neste mnd. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Telio faktuerer den "faste" månedsavgiften ca den 1ste i hver mnd. de fakturerer for samtalene den 15 i hver mnd. altså du får 2 regninger i mnd edit: en før meg, og det er under kr 80 Endret 28. januar 2005 av Elwiz Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Er regningen under 200 tror jeg så blir denne videreført til neste mnd. forrige måned fikk jeg regning (for samtalene) på 9,90... ja det stemmer.. 9 kroner og 90 øre.. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Ok, men jeg har ikke fått noen flere regninger. Og i dag er det den 28.jan. Men er det sånn at det går på telenor sin regning nå eller er det trygt å ringe gratis ( ) til USA? Lenke til kommentar
Soho Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har ikke satt meg så veldig inn i dette her. Men er det ikke slik at man har 100 gratis ringeminutter til utlandet med TeliO hver måned? Og hvis du ikke har brukt noe særlig over denne grensen så er det vel ikke så rart at regningen ikke er så stor. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har ikke satt meg så veldig inn i dette her. Men er det ikke slik at man har 100 gratis ringeminutter til utlandet med TeliO hver måned? Og hvis du ikke har brukt noe særlig over denne grensen så er det vel ikke så rart at regningen ikke er så stor. Er vel så godt som fri ringetid til hele europa og til usa hos telio. Er ganske sikker på at de har gått bort fra den 100 min grensen sin, om ikke blir nok dette snart gjort. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Gruppe 1 : Sverige, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Irland, Nederland, Belgia, Luxemburg, Frankrike, Monaco, Spania, Portugal, Tyskland, Sveits, Østerrike, Liechtenstein, Italia, Vatikanstaten, USA, Canada Startpris : 0,00 kr Pris per minutt : 0,00 kr Gruppe 2 : Polen, Tsjekkia, Slovakia, Ungarn, Slovenia, Kroatia, Hellas, Russland, Australia, New Zealand, Singapore, Japan, Kina Startpris: 0,00 kr Pris per minutt* : 0,00 kr inntil 100 minutter per måned (totalt), deretter 0,49 kr Gruppe 3 : Øvrige destinasjoner Startpris : 0,00 kr Pris per minutt* : Minimum 25 % rabatt på Telenors gjeldende priser De har ikke gått helt bort fra med den, men i de fleste land. Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Så lenge du har koblet telefonen din inn i adapteren fra telio - som igjen skal sitte i din bredbåndsmodem / ruter kan det ikke oppstå telleskrit fra Telenor. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Det er bra! "Damn you, damn you Telenor!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå