Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ang. Regning hos Telio

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk telio rundt årsskifte og jeg lurer på om de har sagt opp Telenor abbonomentet mitt og om jeg nå ringer etter Telio sine priser eller Telenor. Nummeret er portert og alt skal funke. Men når jeg fikk en regning av Telio 04/01 så var bare månedsavgiften oppført.

I "Mine Samtaler" står alle samtalene som normalt, men når man trykker på fakture for å se betalingsgrunnlaget kommer ikke noe. Har ringt en del til USA og er redd for at det plutselig dukker opp den kjipe regninga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telio faktuerer den "faste" månedsavgiften ca den 1ste i hver mnd. de fakturerer for samtalene den 15 i hver mnd. altså du får 2 regninger i mnd :)

edit: en før meg, og det er under kr 80 :)

Endret av Elwiz
Lenke til kommentar

Har ikke satt meg så veldig inn i dette her. Men er det ikke slik at man har 100 gratis ringeminutter til utlandet med TeliO hver måned? Og hvis du ikke har brukt noe særlig over denne grensen så er det vel ikke så rart at regningen ikke er så stor.

Lenke til kommentar
Har ikke satt meg så veldig inn i dette her. Men er det ikke slik at man har 100 gratis ringeminutter til utlandet med TeliO hver måned? Og hvis du ikke har brukt noe særlig over denne grensen så er det vel ikke så rart at regningen ikke er så stor.

Er vel så godt som fri ringetid til hele europa og til usa hos telio. Er ganske sikker på at de har gått bort fra den 100 min grensen sin, om ikke blir nok dette snart gjort.

Lenke til kommentar
Gruppe 1 :  Sverige, Danmark, Finland, Island, Storbritannia, Irland, Nederland, Belgia, Luxemburg, Frankrike, Monaco, Spania, Portugal, Tyskland, Sveits, Østerrike, Liechtenstein, Italia, Vatikanstaten, USA, Canada

Startpris : 0,00 kr

Pris per minutt : 0,00 kr

Gruppe 2 :  Polen, Tsjekkia, Slovakia, Ungarn, Slovenia, Kroatia, Hellas, Russland, Australia, New Zealand, Singapore, Japan, Kina

Startpris: 0,00 kr

Pris per minutt* : 0,00 kr inntil 100 minutter per måned (totalt), deretter 0,49 kr

Gruppe 3 :  Øvrige destinasjoner

Startpris : 0,00 kr

Pris per minutt* : Minimum 25 % rabatt på Telenors gjeldende priser

De har ikke gått helt bort fra med den, men i de fleste land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...