Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hysterisk morsom... Masse tørt lættis-materiale Går på tv2 om 10 minutter... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er så latterlig dumt at det utrolig nok klarer å bli morsomt. Ikke skjønner jeg hvordan Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Wasabi!! *kaste sjøstjerne* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er så latterlig dumt at det faktisk ikke er morsomt i det hele tatt. Patetisk er vel det beste ordet å bruke for å beskrive dette møkket. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Son of the beach har så dårlig humor at det er bra. Notch Johnson er.. "Ride the Big one" Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Enig i alt som er blitt sagt, trodde først ikke det jeg så og hørte, men latteren lå ikke langt unna :!: Har noen sett den nye serien jeg ikke husker navnet på, om en gjeng superhelter som driter seg ut hele tiden? Snakk om wannabe-konsept, herregud så dårlig! Og ikke så dårlig at det er morsomt engang, bare kvalmende dårlig. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er så latterlig dumt at det faktisk ikke er morsomt i det hele tatt. Patetisk er vel det beste ordet å bruke for å beskrive dette møkket. Er enig i det.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er så latterlig dumt at det faktisk ikke er morsomt i det hele tatt. Patetisk er vel det beste ordet å bruke for å beskrive dette møkket. Er enig i det.. Støttes. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 synes det er kult jeg... humoren er ikke dårlig, den er absurd... tydelig at folk ikke har sansen for absurd humor her... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jepp, absurd humor rokker;P Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg liker Son of the Beach. Det er morsomt, men langt fra det beste av slike serier som går. Scrubs f.eks, det er mye mer min type humor. Men som flere har sagt før meg, Son of the Beach er så dumt at det blir morsomt likevel Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Må nesten nevne at The Black Adder har startet igjen.. hadde tatt opp første episoden, og så den i går. Her snakker vi om klassisk humor på sitt beste! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Må nesten nevne at The Black Adder har startet igjen.. hadde tatt opp første episoden, og så den i går. Her snakker vi om klassisk humor på sitt beste! Black Adder er jo nyyydelig humor Jeg og en kompis hadde Black Adder-kveld (dag), dvs. 12 timer med god, britisk humor! Det som går nå på nrk2 er fra den første "epoken", da Black Adder går igjen i 4 forskjellige "tider". Må si at den første og den andre "epoken" er de artigste Btw: Se i min signatur, det er meget klassisk! Edit: Skrive-Percy Endret 1. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er det snakk om god og absurd humor, så kjem du ikkje unna Monty Python. Alt anna vert bleikt iforhold Liker black adder godt også, synest sesong 2 er best. Son of the beach er bare fjas... Var litt morro dei første gongane eg såg det... Handler bare om kjønnsorgan, tiss og bæsj. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Son of the beach er jo konge artigt.. har sett mange episode av de.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Helt genial serie! De som mener at det ikke er humor er sikkert de samme som mener at Science Fiction blir for urealistisk Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Son of the bech er genialt ugenialt. Noen som vet om det går an å laste ned noe fra denne serien, evnet eldre ugaver. -Eller er det noen som vet om andre tvkanaler det går på? Endret 1. februar 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Son of the Beach er konge! Det er selvsagt ikke humor for alle. Men å påstå det er patetisk fordi humoren ikke treffer dem, det er det bare patetisk pretensiøse selvgode tullinger og troll som ville gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå