Gå til innhold

Son of the Beach!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i alt som er blitt sagt, trodde først ikke det jeg så og hørte, men latteren lå ikke langt unna :!:

Har noen sett den nye serien jeg ikke husker navnet på, om en gjeng superhelter som driter seg ut hele tiden? Snakk om wannabe-konsept, herregud så dårlig! Og ikke så dårlig at det er morsomt engang, bare kvalmende dårlig.

Lenke til kommentar
Må nesten nevne at The Black Adder har startet igjen.. hadde tatt opp første episoden, og så den i går. Her snakker vi om klassisk humor på sitt beste!

Black Adder er jo nyyydelig humor :love:

Jeg og en kompis hadde Black Adder-kveld (dag), dvs. 12 timer med god, britisk humor!

Det som går nå på nrk2 er fra den første "epoken", da Black Adder går igjen i 4 forskjellige "tider". Må si at den første og den andre "epoken" er de artigste :cool:

Btw: Se i min signatur, det er meget klassisk!

Edit: Skrive-Percy

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Er det snakk om god og absurd humor, så kjem du ikkje unna Monty Python. Alt anna vert bleikt iforhold ;) Liker black adder godt også, synest sesong 2 er best.

Son of the beach er bare fjas... Var litt morro dei første gongane eg såg det... Handler bare om kjønnsorgan, tiss og bæsj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...